Cieľom tejto práce je spracovať učebný materiál pre študentov oboru BTSM. Zoznámiť ich z problematikou bezdrôtových systémov GSM v bezpečnostnom priemysle. Zostaviť výukový model na predvedenie funkčnosti GSM brány VT-10 a využitie všetkých expandérov rozširujúcich jej funkčnosť. Vypracovať laboratórnu úlohu pre výukové účely.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create an education material for students of field of knowledge BTSM. Introduce them wireless GSM systems in security industry problematics. Create an education model for demonstration of functionality of GSM gate VT-10 and utilising every expander extending its functionality. Work out a laboratory project for education purposes.
Klíčová slova
GSM brána, expandér, výukový model
Klíčová slova v angličtině
GSM gate, expander, education model
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom tejto práce je spracovať učebný materiál pre študentov oboru BTSM. Zoznámiť ich z problematikou bezdrôtových systémov GSM v bezpečnostnom priemysle. Zostaviť výukový model na predvedenie funkčnosti GSM brány VT-10 a využitie všetkých expandérov rozširujúcich jej funkčnosť. Vypracovať laboratórnu úlohu pre výukové účely.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create an education material for students of field of knowledge BTSM. Introduce them wireless GSM systems in security industry problematics. Create an education model for demonstration of functionality of GSM gate VT-10 and utilising every expander extending its functionality. Work out a laboratory project for education purposes.
Klíčová slova
GSM brána, expandér, výukový model
Klíčová slova v angličtině
GSM gate, expander, education model
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši GSM bran.
Vyberte a popište typy použitelné v PKB.
Realizujte výukový model pomocí brány VT10 a demonstrujte řešení se všemi typy expanderů.
Pro daný výukový model vypracujte laboratorní úlohu a předveďte funkci.
Odhadněte další vývoj GSM bran, jejich použití v PKB a technologických aplikacích.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši GSM bran.
Vyberte a popište typy použitelné v PKB.
Realizujte výukový model pomocí brány VT10 a demonstrujte řešení se všemi typy expanderů.
Pro daný výukový model vypracujte laboratorní úlohu a předveďte funkci.
Odhadněte další vývoj GSM bran, jejich použití v PKB a technologických aplikacích.
Seznam doporučené literatury
LAUCKÝ, V.: Technologie komerční bezpečnosti I., Univerzita Tomáše Bati, Zlín, 2004. ISBN 80-7318-194-0
Kindl J.: Projektování bezpečnostních systémů I díl, vydaní 2004, ISBN 80-7318-165-7
UHLÁŘ, J.: Technická ochrana objektů II., PA ČR, Praha,2001. ISBN 80-7251-076-2
Lošťáková A.: Technická zařízení pro ochranu osob a majetku, Poplachové systémy- kombinované a integrované systémy- všeobecné požadavky, ČSN CLC/TS 50398 , březen 2005
ČSN EN 50 136 Poplachové systémy - Poplachové přenosové systémy a zařízení.
Seznam doporučené literatury
LAUCKÝ, V.: Technologie komerční bezpečnosti I., Univerzita Tomáše Bati, Zlín, 2004. ISBN 80-7318-194-0
Kindl J.: Projektování bezpečnostních systémů I díl, vydaní 2004, ISBN 80-7318-165-7
UHLÁŘ, J.: Technická ochrana objektů II., PA ČR, Praha,2001. ISBN 80-7251-076-2
Lošťáková A.: Technická zařízení pro ochranu osob a majetku, Poplachové systémy- kombinované a integrované systémy- všeobecné požadavky, ČSN CLC/TS 50398 , březen 2005
ČSN EN 50 136 Poplachové systémy - Poplachové přenosové systémy a zařízení.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v rámci obhajoby prezentoval výsledky, kterých dosáhl při řešení své práce. Součástí prezentace byla i praktická ukázka. Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta komise položila následující dotazy:
1. Které části prezentovaného zařízení jste osobně konstruoval? (Ing. Cafourek)
2. Může anténa jako pasivní prvek zesilovat signál? (Ing. Cafourek)