Charakteristika příspěvkových organizací - jejich poslání a důvod existence - jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí analýz SWOT pro strategické
i marketingové řízení, analýzy STP a dotazníkového šetření. Pro hodnocení efektivity marketingových aktivit navržených s cílem pomoci rozvoji příspěvkové organizace byla zpracována nákladová analýza a hodnocení možných rizik při realizaci projektu.
Anotace v angličtině
The characteristic of allowance organizations - their function and the reason of existence - are elaborated in the first part of the diploma work to which links the practical part indicating the possibilities of development of concrete subject via marketing tools.
The project of development of the allowance organization from cultural area was elaborated on the basis of consequences of analysis which definate positive and negative aspects with help of the SWOT analysis for strategical and marketing operating,
STP analysis and the questionnaire investigation. There was a cost analysis and the rating of possible risks during the project realization elaborated for rating of the marketing activities effectivity.
Charakteristika příspěvkových organizací - jejich poslání a důvod existence - jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí analýz SWOT pro strategické
i marketingové řízení, analýzy STP a dotazníkového šetření. Pro hodnocení efektivity marketingových aktivit navržených s cílem pomoci rozvoji příspěvkové organizace byla zpracována nákladová analýza a hodnocení možných rizik při realizaci projektu.
Anotace v angličtině
The characteristic of allowance organizations - their function and the reason of existence - are elaborated in the first part of the diploma work to which links the practical part indicating the possibilities of development of concrete subject via marketing tools.
The project of development of the allowance organization from cultural area was elaborated on the basis of consequences of analysis which definate positive and negative aspects with help of the SWOT analysis for strategical and marketing operating,
STP analysis and the questionnaire investigation. There was a cost analysis and the rating of possible risks during the project realization elaborated for rating of the marketing activities effectivity.
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na příspěvkové organizace a možnosti jejich marketingového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení uvedené organizace.
Vypracujte projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na příspěvkové organizace a možnosti jejich marketingového řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení uvedené organizace.
Vypracujte projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: UTB ve Zlíně, FMK, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] JANEČKOVÁ, L. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín: UTB ve Zlíně, FaME, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] PAVLŮ, D. a kol. Marketingová komunikace a kultura. Zlín: UTB ve Zlíně, FMK, 2005. 156 s. ISBN 80-7318-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: UTB ve Zlíně, FMK, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] JANEČKOVÁ, L. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín: UTB ve Zlíně, FaME, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] PAVLŮ, D. a kol. Marketingová komunikace a kultura. Zlín: UTB ve Zlíně, FMK, 2005. 156 s. ISBN 80-7318-252-1.