Má diplomová práce se zabývá zlepšením znalostí o značce ROSSIGNOL. Obsahuje teore-tické poznatky o značce, její síle a znalosti, výzkumu a řízení, marketingové komunikaci a CRM.
V praktické části nejprve stručně popisuji historii společnosti. Následně analyzuji současné znalosti respondentů o značce ROSSIGNOL a její postavení ve vztahu ke konkurenci. Na těchto základech pak stavím v projektu návrhy na zlepšení testovacích akcí, kde navrhuji doplňující aktivity, které by se při těchto akcích mohly provádět, pro přilákání zákazníků. Na toto pak navazují faktory, které by mohly realizovatelnosti těchto návrhů zabránit.
Anotace v angličtině
The subject of my Master thesis is how to improve the recognition of the ROSSIGNOL brand. It includes also a theory of a brand background, its strength and recognition, its re-search and management practices, its marketing communications and CRM.
In the practical part at first I briefly describe the history of the company. I follow with the analysis of the data from a survey of the Rossignol brand recognition and its comparison to competition. On these basis I develop suggestions for improvements to market testing with additional activities which when realised might result in drawing more customers. Finally I discuss various factors which have the potential to negatively affect the realisation of these suggestions.
Má diplomová práce se zabývá zlepšením znalostí o značce ROSSIGNOL. Obsahuje teore-tické poznatky o značce, její síle a znalosti, výzkumu a řízení, marketingové komunikaci a CRM.
V praktické části nejprve stručně popisuji historii společnosti. Následně analyzuji současné znalosti respondentů o značce ROSSIGNOL a její postavení ve vztahu ke konkurenci. Na těchto základech pak stavím v projektu návrhy na zlepšení testovacích akcí, kde navrhuji doplňující aktivity, které by se při těchto akcích mohly provádět, pro přilákání zákazníků. Na toto pak navazují faktory, které by mohly realizovatelnosti těchto návrhů zabránit.
Anotace v angličtině
The subject of my Master thesis is how to improve the recognition of the ROSSIGNOL brand. It includes also a theory of a brand background, its strength and recognition, its re-search and management practices, its marketing communications and CRM.
In the practical part at first I briefly describe the history of the company. I follow with the analysis of the data from a survey of the Rossignol brand recognition and its comparison to competition. On these basis I develop suggestions for improvements to market testing with additional activities which when realised might result in drawing more customers. Finally I discuss various factors which have the potential to negatively affect the realisation of these suggestions.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky na základě prostudované odborné literatury.
II. Praktická část
Proveďte analýzu znalosti značky Rossignol.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte současnou znalost značky Rossignol.
Zpracuje projekt na zlepení znalosti značky Rossignol.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky na základě prostudované odborné literatury.
II. Praktická část
Proveďte analýzu znalosti značky Rossignol.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte současnou znalost značky Rossignol.
Zpracuje projekt na zlepení znalosti značky Rossignol.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KELLER, K. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
AAKER, D. Brand Building. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
PŘIBOVÁ, M. a kol. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
Seznam doporučené literatury
KELLER, K. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
AAKER, D. Brand Building. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
PŘIBOVÁ, M. a kol. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.