V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty poznatky a pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části diplomové práce je představena společnost Student Agency společně s analýzou prodejních a marketingových aktivit. Reklamní kampaň je navržena na základě výzkumu. Na základě sondáže a analýzy je navržena reklamní kampaň.
Anotace v angličtině
There are theoretical knowledge and notions from marketing in the theoretical part of di-ploma thesis. The Student Agency is introduced in the practical part of diploma thesis, to-gether with analysis of its sales and marketing activities. An advertisement campaign is de-signed on its research.
Klíčová slova
prodejní a marketingové činnosti, reklamní kampaň, analýza, reklamní média
Klíčová slova v angličtině
sales and marketing activities, advertisement campaign, analysis, advertising media
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části diplomové práce jsou shrnuty poznatky a pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části diplomové práce je představena společnost Student Agency společně s analýzou prodejních a marketingových aktivit. Reklamní kampaň je navržena na základě výzkumu. Na základě sondáže a analýzy je navržena reklamní kampaň.
Anotace v angličtině
There are theoretical knowledge and notions from marketing in the theoretical part of di-ploma thesis. The Student Agency is introduced in the practical part of diploma thesis, to-gether with analysis of its sales and marketing activities. An advertisement campaign is de-signed on its research.
Klíčová slova
prodejní a marketingové činnosti, reklamní kampaň, analýza, reklamní média
Klíčová slova v angličtině
sales and marketing activities, advertisement campaign, analysis, advertising media
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti prodejních a marketingových aktivit.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových a prodejních činností firmy Student Agency.
Výsledky analýzy vyhodnoťte, identifikujte současné problémy a navrhněte nové metody, postupy a řešení pro zlepšení prodejních a marketingových aktivit firmy formou marketingové kampaně.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti prodejních a marketingových aktivit.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových a prodejních činností firmy Student Agency.
Výsledky analýzy vyhodnoťte, identifikujte současné problémy a navrhněte nové metody, postupy a řešení pro zlepšení prodejních a marketingových aktivit firmy formou marketingové kampaně.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, P. Marketing a otázkách a odpovědích. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2005. 136 s. ISBN 8025105180.
KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 204 s. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. l. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
SMITH, P. Moderní marketing. l. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7169-995-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOTLER, P. Marketing a otázkách a odpovědích. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2005. 136 s. ISBN 8025105180.
KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 204 s. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. l. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
SMITH, P. Moderní marketing. l. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7169-995-0.