Ve své diplomové práci se věnuji projektu vstupu firmy AB ELPO, s. r. o. na německý zahraniční trh. V první části své práce se zaměřuji na teoretické určení toho, co firma musí vědět před vstupem na trh a které analýzy by měla provést.
V praktické části své práce představuji firmu AB ELPO, s. r. o. a provádím Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Také se věnuji analýze odvětví. Poté zkoumám německý trh. Ze zjištěných informací vytvářím projekt vstupu firmy na zahraniční trh. Určuji kritickou cestu projektu a podrobuji projekt rizikové a nákladové analýze. V závěru své práce ověřuji hypotézy a navrhuji doporučení firmě zda a jak vstoupit na německý trh.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I am paying attention to the project of the company AB ELPO, s. r. o. entering the German market. In the first part of my work I focus on a theory, especially what is important for a company to know about a foreign market before entering it and which analyses should be done.
I the analytical part I am introducing the company AB ELPO, s. r. o. and I am making the Porter analysis as well as SWOT analysis and then I analyze the plastic industry. After that I am exploring the German market and on the base of the information I am making the pro-ject of the company entering the foreign market. I am making the critical path of the project and then I am making the risk analysis and the cost analysis. In the ending of this work I control the hypothesis and there is a recommendation for the company if it is good for her to enter the market and what would be the best way to do it.
Klíčová slova
zahraniční trh, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, analýza odvětví, projekt, riziková analýza, nákladová analýza, hypotézy, doporučení
Ve své diplomové práci se věnuji projektu vstupu firmy AB ELPO, s. r. o. na německý zahraniční trh. V první části své práce se zaměřuji na teoretické určení toho, co firma musí vědět před vstupem na trh a které analýzy by měla provést.
V praktické části své práce představuji firmu AB ELPO, s. r. o. a provádím Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Také se věnuji analýze odvětví. Poté zkoumám německý trh. Ze zjištěných informací vytvářím projekt vstupu firmy na zahraniční trh. Určuji kritickou cestu projektu a podrobuji projekt rizikové a nákladové analýze. V závěru své práce ověřuji hypotézy a navrhuji doporučení firmě zda a jak vstoupit na německý trh.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I am paying attention to the project of the company AB ELPO, s. r. o. entering the German market. In the first part of my work I focus on a theory, especially what is important for a company to know about a foreign market before entering it and which analyses should be done.
I the analytical part I am introducing the company AB ELPO, s. r. o. and I am making the Porter analysis as well as SWOT analysis and then I analyze the plastic industry. After that I am exploring the German market and on the base of the information I am making the pro-ject of the company entering the foreign market. I am making the critical path of the project and then I am making the risk analysis and the cost analysis. In the ending of this work I control the hypothesis and there is a recommendation for the company if it is good for her to enter the market and what would be the best way to do it.
Klíčová slova
zahraniční trh, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, analýza odvětví, projekt, riziková analýza, nákladová analýza, hypotézy, doporučení
Zpracujte literární rešerši dostupné literatury týkající se vstupu firem na zahraniční trh.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční postavení firmy a situaci na německém trhu.
Vypracujte projekt vstupu firmy AB ELPO spol. s r. o. na německý trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupné literatury týkající se vstupu firem na zahraniční trh.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční postavení firmy a situaci na německém trhu.
Vypracujte projekt vstupu firmy AB ELPO spol. s r. o. na německý trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BENEŠ, V. a kol. Zahraniční obchod. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0558-3.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86031-07-1.
[3] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vydání. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2001. ISBN 80-7179-603-4.
[4] KOTLER, P. Marketing a management. 9. přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[5] PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-716-9536-X.
Seznam doporučené literatury
[1] BENEŠ, V. a kol. Zahraniční obchod. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0558-3.
[2] ČICHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86031-07-1.
[3] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vydání. Praha: Nakladatelství C. H. Beck, 2001. ISBN 80-7179-603-4.
[4] KOTLER, P. Marketing a management. 9. přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[5] PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-716-9536-X.