Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on creation of mystery shopping project of sport optics selling process evaluation in Meopta - optika, s. r. o. The work is divided into three parts - theoretical, analytical and project section. In the first part of the work there are summarized the most important theoretical information regarding the selling process, marketing research and mystery shopping. These information are used in the analytical part of the work which indicates data for creation of the project - analysis of contemporary selling process, analysis of internal and external background. The third part of the diploma thesis - mystery shopping project of selling process evaluation - is based on the information from the analytical part of the work. The whole project is supported by the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
prodejní proces, mystery shopping, marketingový výzkum, mystery shopper, kontrolní list
Klíčová slova v angličtině
selling process, mystery shopping, marketing research, mystery shopper, checking list
Rozsah průvodní práce
114 s., 12 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on creation of mystery shopping project of sport optics selling process evaluation in Meopta - optika, s. r. o. The work is divided into three parts - theoretical, analytical and project section. In the first part of the work there are summarized the most important theoretical information regarding the selling process, marketing research and mystery shopping. These information are used in the analytical part of the work which indicates data for creation of the project - analysis of contemporary selling process, analysis of internal and external background. The third part of the diploma thesis - mystery shopping project of selling process evaluation - is based on the information from the analytical part of the work. The whole project is supported by the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
prodejní proces, mystery shopping, marketingový výzkum, mystery shopper, kontrolní list
Klíčová slova v angličtině
selling process, mystery shopping, marketing research, mystery shopper, checking list
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte poznatky vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav hodnocení prodejního procesu ve firmě Meopta {-} optika, s. r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky pomocí metody mystery shopping ve firmě Meopta {-} optika, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte poznatky vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav hodnocení prodejního procesu ve firmě Meopta {-} optika, s. r. o.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky pomocí metody mystery shopping ve firmě Meopta {-} optika, s. r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 127 s. ISBN 80-7318-326-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
KOZÁK, V., STAŇKOVÁ, P. Marketing I. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 127 s. ISBN 80-7318-326-9.