Za téma mé diplomové práce jsem si zvolila komunikační strategii města Otrokovice. Práci tvoří tři části. Teoretická část otevře problematiku marketingu veřejné správy, státní správy, občanské společnosti. Výzkum veřejného mínění, který jsem zjišťovala je v praktické části součástí mé diplomové práce. Je to tzv. směrnice k projektové části. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení celé komunikační strategie města.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is the communication strategy of the municipality in Otrokovice. The thesis is divided into three parts. The theoretical part discusses the marketing issue of public administration, state administration and civil society. In the analytical part the questionnaire concerning the level of service provided by the municipality to its citizens is examined. The questionnaire data form the basis of the future development of the municipality communication. It is so called directive to the project part. The aim of the analytical part is to describe the present condition of the municipality and its concrete marketing tools used for certain target groups.The conclusion confirms the hypothesis that a great marketing potential exists in the municipality communication strategy in Otrokovice.
Klíčová slova
marketing, veřejná správa, státní správa, komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing, public administration, state administration,communication
Rozsah průvodní práce
106
Jazyk
CZ
Anotace
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolila komunikační strategii města Otrokovice. Práci tvoří tři části. Teoretická část otevře problematiku marketingu veřejné správy, státní správy, občanské společnosti. Výzkum veřejného mínění, který jsem zjišťovala je v praktické části součástí mé diplomové práce. Je to tzv. směrnice k projektové části. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení celé komunikační strategie města.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is the communication strategy of the municipality in Otrokovice. The thesis is divided into three parts. The theoretical part discusses the marketing issue of public administration, state administration and civil society. In the analytical part the questionnaire concerning the level of service provided by the municipality to its citizens is examined. The questionnaire data form the basis of the future development of the municipality communication. It is so called directive to the project part. The aim of the analytical part is to describe the present condition of the municipality and its concrete marketing tools used for certain target groups.The conclusion confirms the hypothesis that a great marketing potential exists in the municipality communication strategy in Otrokovice.
Klíčová slova
marketing, veřejná správa, státní správa, komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing, public administration, state administration,communication
Zásady pro vypracování
1. Definujte cíl práce, hypotézy a charakterizujte literaturu, která se zabývá danou problematikou. Zvláštní pozornost věnujte Public relations, firemní kultuře a jejím přínosu.
2. Charakterisujte poslání a dosavadní komunikační strategii města Otrokovice.
3. Na základě výzkumu analyzujte současnou situaci z pohledu spokojenosti cílových skupin města Otrokovice.
4. Vyvoďte adekvátní závěry pro marketingové komunikace a v projektové části navrhněte další cesty řešení dané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Definujte cíl práce, hypotézy a charakterizujte literaturu, která se zabývá danou problematikou. Zvláštní pozornost věnujte Public relations, firemní kultuře a jejím přínosu.
2. Charakterisujte poslání a dosavadní komunikační strategii města Otrokovice.
3. Na základě výzkumu analyzujte současnou situaci z pohledu spokojenosti cílových skupin města Otrokovice.
4. Vyvoďte adekvátní závěry pro marketingové komunikace a v projektové části navrhněte další cesty řešení dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
Ludmila Janečková, Miroslava Vaštíková: Marketing měst a obcí - 1.vyd.-Praha: Grada 1999, ISBN 80-7169-750-8
Světlík Jaroslav: Marketing, cesta k trhu, EKKA, Zlín 1992, ISBN 80-900015-8-0
Kotler P.: Marketing management, Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6
Šigut Zdeněk: Firemní kultura a lidské zdroje, ASPI Publishing 2006, ISBN 80-7357-646-7
Svoboda Václav: Corporate Identity, UTB 2004, ISBN 80-247-0012-3
Svoboda Václav: Základy public relations, UTB Zlín 2001, ISBN 80-7318-043-X
Petříček Václav: Pohled do hlubin úředníkovy duše, Corona s.r.o., ISBN 80-903363-3-7
Seznam doporučené literatury
Ludmila Janečková, Miroslava Vaštíková: Marketing měst a obcí - 1.vyd.-Praha: Grada 1999, ISBN 80-7169-750-8
Světlík Jaroslav: Marketing, cesta k trhu, EKKA, Zlín 1992, ISBN 80-900015-8-0
Kotler P.: Marketing management, Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6
Šigut Zdeněk: Firemní kultura a lidské zdroje, ASPI Publishing 2006, ISBN 80-7357-646-7
Svoboda Václav: Corporate Identity, UTB 2004, ISBN 80-247-0012-3
Svoboda Václav: Základy public relations, UTB Zlín 2001, ISBN 80-7318-043-X
Petříček Václav: Pohled do hlubin úředníkovy duše, Corona s.r.o., ISBN 80-903363-3-7
Přílohy volně vložené
Otrokoviceké noviny, kalendář kulturních a společenských akcí