Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a. s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o public relations a vysvětluje základní principy public relations vztahů. V praktické části diplomové práce je podrobně analyzováno public relations ve společnosti, nástroje, které firma používá, a způsob komunikace mezi ní a vnitřní a vnější veřejností. Projektová část je zaměřena na plán public relations aktivit pro rok 2009. Součástí práce je i sonda, která je zaměřena na zaměstnance společnosti Servis Climax a. s.
Anotace v angličtině
This theasis deals with a field of public relations, both on the theoretical level and practi-cally with the example of Servis Climax Ltd. The aim is to analyse public relations in this company and to consider current condition and propose changes. The theoretic part of this work is based on the literature that deals with this problem. It explains the basic principals of public relations. In the practical part, public relations in the society is throughly analy-sed. Tools used by the company and the means of communication between the inner and outer public is also dealt with. The project part focussess on planning publis relations acti-vities for 2009. A probe into the companys staff is also part of the work.
Klíčová slova
corporate identity, image, mezipodniková komunikace, press relations, public relations, reklama, sponzoring, ucelené akce, veřejné mínění
Klíčová slova v angličtině
corporate identity, image, intercompany communication, press relations, public relations, promotion, sponsoring, consistent action, public opinion
Rozsah průvodní práce
135 s., 10 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a. s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o public relations a vysvětluje základní principy public relations vztahů. V praktické části diplomové práce je podrobně analyzováno public relations ve společnosti, nástroje, které firma používá, a způsob komunikace mezi ní a vnitřní a vnější veřejností. Projektová část je zaměřena na plán public relations aktivit pro rok 2009. Součástí práce je i sonda, která je zaměřena na zaměstnance společnosti Servis Climax a. s.
Anotace v angličtině
This theasis deals with a field of public relations, both on the theoretical level and practi-cally with the example of Servis Climax Ltd. The aim is to analyse public relations in this company and to consider current condition and propose changes. The theoretic part of this work is based on the literature that deals with this problem. It explains the basic principals of public relations. In the practical part, public relations in the society is throughly analy-sed. Tools used by the company and the means of communication between the inner and outer public is also dealt with. The project part focussess on planning publis relations acti-vities for 2009. A probe into the companys staff is also part of the work.
Klíčová slova
corporate identity, image, mezipodniková komunikace, press relations, public relations, reklama, sponzoring, ucelené akce, veřejné mínění
Klíčová slova v angličtině
corporate identity, image, intercompany communication, press relations, public relations, promotion, sponsoring, consistent action, public opinion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti PR v systému marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska pro analýzu PR ve zvolené firmě.
2. Proveďte analýzu PR aktivit ve společnosti Servis Climax a. s.
3. Zpracujte výzkumnou sondu u cílové skupiny vnitřní veřejnosti ve zvolené firmě.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte závěry výzkumné sondy.
5. Na základě provedené analýzy vypracujte strategii PR komunikace společnosti Servis Climax a. s.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti PR v systému marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska pro analýzu PR ve zvolené firmě.
2. Proveďte analýzu PR aktivit ve společnosti Servis Climax a. s.
3. Zpracujte výzkumnou sondu u cílové skupiny vnitřní veřejnosti ve zvolené firmě.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte závěry výzkumné sondy.
5. Na základě provedené analýzy vypracujte strategii PR komunikace společnosti Servis Climax a. s.
Seznam doporučené literatury
LESLY, P. Public relations, teorie a praxe. Praha : Victoria publishing, 1995. ISBN 80-85865-15-7.
NĚMEC, P. Public relations. Praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-20-4.
SVOBODA, V. Corporate identity. Učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.
Seznam doporučené literatury
LESLY, P. Public relations, teorie a praxe. Praha : Victoria publishing, 1995. ISBN 80-85865-15-7.
NĚMEC, P. Public relations. Praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-20-4.
SVOBODA, V. Corporate identity. Učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1.
SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 244 s. ISBN 80-247-0564-8.