Úvod práce zahrnuje stručnou teorii marketingového mixu se zaměřením na distribuci. Obsahem práce je analyzovat současný stav distribučních cest firmy W linie a v nich využitých komunikačních prostředků. Návrh a doporučení vhodné franchisingové distribuční cesty na základě zjištěných informací. Jsou stanoveny podmínky pro správné využití franchisee pro firmu W linie.
Anotace v angličtině
The beginning of this work contains a brief theory of marketing mix which is focused on distribution. The aim of this work is to analyse the current situation of distribution ways of W linie company and comunicative means used there; to propose and recomend the suitable franchising distribution way according to uncovered information. The conditions are set by a franchisor for W linie company.
Klíčová slova
marketingový mix, distribuční cesty, vertikální marketingový systém, smluvní marketingový systém, franchising, maloobchod, specializované prodejny, maloobchodní mix, prodejní personál, umístění a vybavení prodejny, služby
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, distribution ways, vertical marketing system, contractual marketing system, franchising, retail, specialised retail, retail mix, sales assistents, location and furnishing of the shop, services
Rozsah průvodní práce
89 s., 3 s. text. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Úvod práce zahrnuje stručnou teorii marketingového mixu se zaměřením na distribuci. Obsahem práce je analyzovat současný stav distribučních cest firmy W linie a v nich využitých komunikačních prostředků. Návrh a doporučení vhodné franchisingové distribuční cesty na základě zjištěných informací. Jsou stanoveny podmínky pro správné využití franchisee pro firmu W linie.
Anotace v angličtině
The beginning of this work contains a brief theory of marketing mix which is focused on distribution. The aim of this work is to analyse the current situation of distribution ways of W linie company and comunicative means used there; to propose and recomend the suitable franchising distribution way according to uncovered information. The conditions are set by a franchisor for W linie company.
Klíčová slova
marketingový mix, distribuční cesty, vertikální marketingový systém, smluvní marketingový systém, franchising, maloobchod, specializované prodejny, maloobchodní mix, prodejní personál, umístění a vybavení prodejny, služby
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, distribution ways, vertical marketing system, contractual marketing system, franchising, retail, specialised retail, retail mix, sales assistents, location and furnishing of the shop, services
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pro dané téma, stanovte cíle práce, pracovní hypotézy.
2. Charakterizujte firmu W linie, analyzujte její stávající distribuční cesty a v nich používané komunikační prostředky.
3. Proveďte marketingový výzkum u cílových skupin a na základě zjištěných dat porovnejte efektivitu jednotlivých distribučních cest.
4. Navrhněte projekt efektivního využití distribučních cest a v nich použitých komunikačních prostředků.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska pro dané téma, stanovte cíle práce, pracovní hypotézy.
2. Charakterizujte firmu W linie, analyzujte její stávající distribuční cesty a v nich používané komunikační prostředky.
3. Proveďte marketingový výzkum u cílových skupin a na základě zjištěných dat porovnejte efektivitu jednotlivých distribučních cest.
4. Navrhněte projekt efektivního využití distribučních cest a v nich použitých komunikačních prostředků.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, I., Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6
KOLEKTIV AUTORŮ, Studijní opory VI. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-322-6
KOTLER, P., Marketing podle Kotlera jak vytvářet a ovlivňovat nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4
McCARTHY, J. E., PERREAULT, D. W., Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing a.s., 1995. ISBN 80-85605-29-5
ŠVARCOVÁ, J., Ekonomika - stručný přehled, 2001/2002. Zlín: CEED, 2001. ISBN 80-902552-5-6
TextilŽrnál: textil, oděv, obuv, kůže. Vydává České a slovenské odborné nakladatelství s.r.o. 2005-, č. 2-. Praha, 2005-. 11x ročně. ISSN 1210-4078
SVĚTLÍK, J., Marketing: Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256s.
BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J., Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze Oeconomica, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1
KOLEKTIV AUTORŮ, Franchising Česká republika 2003. Praha: Česká asociace franchisingu, 2004. 131 s. ISBN 80-239-2637-3
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, I., Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6
KOLEKTIV AUTORŮ, Studijní opory VI. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-322-6
KOTLER, P., Marketing podle Kotlera jak vytvářet a ovlivňovat nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-010-4
McCARTHY, J. E., PERREAULT, D. W., Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing a.s., 1995. ISBN 80-85605-29-5
ŠVARCOVÁ, J., Ekonomika - stručný přehled, 2001/2002. Zlín: CEED, 2001. ISBN 80-902552-5-6
TextilŽrnál: textil, oděv, obuv, kůže. Vydává České a slovenské odborné nakladatelství s.r.o. 2005-, č. 2-. Praha, 2005-. 11x ročně. ISSN 1210-4078
SVĚTLÍK, J., Marketing: Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256s.
BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J., Chování spotřebitele a výzkum trhu. 2. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze Oeconomica, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1
KOLEKTIV AUTORŮ, Franchising Česká republika 2003. Praha: Česká asociace franchisingu, 2004. 131 s. ISBN 80-239-2637-3