Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a. s. v roce 2007 nazvaného ''Tesco Charita roku 2007‘‘. Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě:
1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a. s.
Anotace v angličtině
The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named ''Tesco Charita roku 2007‘‘. Accomplished marketing research and on the basis of the study:
1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this project that are expected to deliver a higher efficiency, and 3) gives over the results and recommendations to Ivana Dubnova from Tesco company at disposal.
Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a. s. v roce 2007 nazvaného ''Tesco Charita roku 2007‘‘. Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě:
1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a. s.
Anotace v angličtině
The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named ''Tesco Charita roku 2007‘‘. Accomplished marketing research and on the basis of the study:
1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this project that are expected to deliver a higher efficiency, and 3) gives over the results and recommendations to Ivana Dubnova from Tesco company at disposal.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na značku a společenskou odpovědnost firem, definujte cíle práce, stanovte pracovní hypotézu.
2. Analyzujte současný stav komunikace projektu Tesco Charita roku 2007.
3. Proveďte marketingový průzkum u cílové skupiny zákazníků Tesco s důrazem vlivu projektu na vnímání značky, vyhodnoťte jeho závěry.
4. Navrhněte změny v komunikačním mixu projektu vedoucí k jeho vyšší efektivitě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na značku a společenskou odpovědnost firem, definujte cíle práce, stanovte pracovní hypotézu.
2. Analyzujte současný stav komunikace projektu Tesco Charita roku 2007.
3. Proveďte marketingový průzkum u cílové skupiny zákazníků Tesco s důrazem vlivu projektu na vnímání značky, vyhodnoťte jeho závěry.
4. Navrhněte změny v komunikačním mixu projektu vedoucí k jeho vyšší efektivitě.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík R., Marketing neziskového sektoru, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, vydání první, Zlín 2006, ISBN 80-7318-436-2.
Světlík J., Marketing a reklama, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, vydání první, Zlín 2005, ISBN 80-7318-140-1.
Pelsmacker P., Geuens M., Bergh J, Marketingová komunikace, vydavatelství \copyright{} Grada Publishing, ISBN 80-247-0254-1.
Kotler P., Marketing Management, vydavatelství Grada publishing, edice profesionál, 10. rozšířené vydání, ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík R., Marketing neziskového sektoru, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, vydání první, Zlín 2006, ISBN 80-7318-436-2.
Světlík J., Marketing a reklama, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, vydání první, Zlín 2005, ISBN 80-7318-140-1.
Pelsmacker P., Geuens M., Bergh J, Marketingová komunikace, vydavatelství \copyright{} Grada Publishing, ISBN 80-247-0254-1.
Kotler P., Marketing Management, vydavatelství Grada publishing, edice profesionál, 10. rozšířené vydání, ISBN 80-247-0016-6.