Práce se věnuje problematice nových legislativních úprav, spojených s využíváním product placementu v ČR. Teoretická část popisuje prozatimní legislativu v ČR a nová opatření, která byla přijata EU. V praktické části jsou naznačeny způsoby využívání product placementu v ČR.
Anotace v angličtině
This work deals with the issue of new legislative emendations that are connected with usage of product placement in the Czech Republic. It describes current legislation in Czech Republic and new provisions that were accepted by EU.
Práce se věnuje problematice nových legislativních úprav, spojených s využíváním product placementu v ČR. Teoretická část popisuje prozatimní legislativu v ČR a nová opatření, která byla přijata EU. V praktické části jsou naznačeny způsoby využívání product placementu v ČR.
Anotace v angličtině
This work deals with the issue of new legislative emendations that are connected with usage of product placement in the Czech Republic. It describes current legislation in Czech Republic and new provisions that were accepted by EU.
1. Nalezněte, prostudujte a zpracujte dostatek teoretických podkladů týkajících se tématu.
2. Popište vývoj a současný stav v legislativních úpravách využití PP (s akcentem na EU)
3. Uveďte praktické příklady využítí PP v ČR
4. Proveďte analýzu využití PP v tuzemských televizích po změnách legislativy provedené EU a naznačte budoucí vývoj.
Zásady pro vypracování
1. Nalezněte, prostudujte a zpracujte dostatek teoretických podkladů týkajících se tématu.
2. Popište vývoj a současný stav v legislativních úpravách využití PP (s akcentem na EU)
3. Uveďte praktické příklady využítí PP v ČR
4. Proveďte analýzu využití PP v tuzemských televizích po změnách legislativy provedené EU a naznačte budoucí vývoj.
Seznam doporučené literatury
BURTON, Greame, JIRÁK, Jan. Úvod do studia médií. Brno: Barrister & Principal, 2001. 391 s. ISBN 80-85947-67-6
FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1
MIKEŠ, Jiří, VYSEKALOVÁ, Jitka. Reklama. Praha: Grada, 2007. 182 s. ISBN 80-247-2001-9
KOTLER Philip , KELLER Kevin Lane. Marketing management. [překlad: Štěpánka Černá a kol.]. Praha : Grada, 2007. 1. vyd. 788 s. ISBN 9788024713595
Seznam doporučené literatury
BURTON, Greame, JIRÁK, Jan. Úvod do studia médií. Brno: Barrister & Principal, 2001. 391 s. ISBN 80-85947-67-6
FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1
MIKEŠ, Jiří, VYSEKALOVÁ, Jitka. Reklama. Praha: Grada, 2007. 182 s. ISBN 80-247-2001-9
KOTLER Philip , KELLER Kevin Lane. Marketing management. [překlad: Štěpánka Černá a kol.]. Praha : Grada, 2007. 1. vyd. 788 s. ISBN 9788024713595