- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce, Elektronická forma kvalifikační práce
Hlavní téma
Analýza prezentací na internetu u českých a rakouských mlékárenských firem
Hlavní téma v angličtině
The analysis of internet presentation by czech and austrian milk producers
1. Provedte pruzkum literarnich a dalsich informacnich zdroju zadane problematiky, s ohledem na marketingovou komunikaci
2. Provedte deskripci soucasne situace prezentaci na internetu u ceskych a rakouskych mlekaren
3. Analyzujte prednosti a nedostatky prezentaci na internetu ceskych a rakouskych mlekaren. Provedte komparaci s ohledem na ziskavani a pestovani loajality zakaznika
4. Navrhnete model efektivni prezentace na internetu, vyuzitelny v marketingove komunikaci ceskych mlekaren
Zásady pro vypracování
1. Provedte pruzkum literarnich a dalsich informacnich zdroju zadane problematiky, s ohledem na marketingovou komunikaci
2. Provedte deskripci soucasne situace prezentaci na internetu u ceskych a rakouskych mlekaren
3. Analyzujte prednosti a nedostatky prezentaci na internetu ceskych a rakouskych mlekaren. Provedte komparaci s ohledem na ziskavani a pestovani loajality zakaznika
4. Navrhnete model efektivni prezentace na internetu, vyuzitelny v marketingove komunikaci ceskych mlekaren
Seznam doporučené literatury
1. COOPER, E., LANE, P., Marketingové plánování. 1.vydání, Praha, Grada Publishing 1999, ISBN 80-7169-641-2
2. FORET, M. Jako komunikovat se zákazníkem. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-301-3
3. HATTON, A., The definitive guide to marketing planning: the fast track to intelligent marketing planning and implementation for executive., 2nd edition, London, Great Britain, Financial Times – Prentice Hall, 2000, ISBN 0-273-64932-9
4. HIAM, A., SCHEWE, C.D. The Portable MBA in Marketing. 1. vyd. New York: John Wiley&Sons, 1992. ISBN 0-471-11984-9
5. HORÁKOVÁ, I.,STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1.vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9
6. KOTLER, P. Marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
7. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
8. PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1
9. PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-x
10. WESTWOOD, Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání,Praha, Grada publishing,
1999, ISBN 80-7169-542-4
Firemní publikace
11. Základní informace o společnosti pro rok 2004
12. Informace o společnosti Laksyma, a.s.
13. Výroční zprávy
Internet
Seznam doporučené literatury
1. COOPER, E., LANE, P., Marketingové plánování. 1.vydání, Praha, Grada Publishing 1999, ISBN 80-7169-641-2
2. FORET, M. Jako komunikovat se zákazníkem. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-301-3
3. HATTON, A., The definitive guide to marketing planning: the fast track to intelligent marketing planning and implementation for executive., 2nd edition, London, Great Britain, Financial Times – Prentice Hall, 2000, ISBN 0-273-64932-9
4. HIAM, A., SCHEWE, C.D. The Portable MBA in Marketing. 1. vyd. New York: John Wiley&Sons, 1992. ISBN 0-471-11984-9
5. HORÁKOVÁ, I.,STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1.vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9
6. KOTLER, P. Marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3
7. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
8. PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1
9. PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-x
10. WESTWOOD, Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání,Praha, Grada publishing,
1999, ISBN 80-7169-542-4
Firemní publikace
11. Základní informace o společnosti pro rok 2004
12. Informace o společnosti Laksyma, a.s.
13. Výroční zprávy