Zdravotnická zařízení se pohybují v silném konkurenčním prostředí, ve kterém bude jejich úspěšnost stále více záviset na dlouhodobém zájmu a důvěře pacientů, podobně jako tomu je ve státech Evropské unie. Komunikace zdravotnických zařízení však má své specifické rysy. Předkládaná bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu PR strategie Oblastní nemocnice Náchod. Praktická část vychází z kvantitativní analýzy vnímání Oblastní ne-mocnice Náchod a je zpracována podle poznatků nabytých v teoretické části. Vypracovaný projekt je připraven tak, aby přinesl nabídku kvalitních východisek pro efektivní komuni-kaci zvolené organizace.
Anotace v angličtině
Medical equipments are struggling along strong competitive environment. Their fruitfulness will depend upon the long-time interest and trust of the patients, similarly to the states of European Union. Communication of medical equipments has its particular features. The bachelor work deals with PR strategy proposal processing of Regional Hospital in Náchod. Practical part comes from quantitative analysis of reception of Regional Hospital in Náchod and is processed upon the knowledge from theoretical part. Elaborate project is made in a way to show the offer of quality solutions for effective communication of chosen organization.
Klíčová slova
Image, Kvantitativní výzkum, Marketingové komunikace zdravotnického zařízení, Klientský časopis, Media relations
Klíčová slova v angličtině
Image, Quantitative research, Marketing communications of medical equipments, Client magazine, Media relations
Rozsah průvodní práce
61 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Zdravotnická zařízení se pohybují v silném konkurenčním prostředí, ve kterém bude jejich úspěšnost stále více záviset na dlouhodobém zájmu a důvěře pacientů, podobně jako tomu je ve státech Evropské unie. Komunikace zdravotnických zařízení však má své specifické rysy. Předkládaná bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu PR strategie Oblastní nemocnice Náchod. Praktická část vychází z kvantitativní analýzy vnímání Oblastní ne-mocnice Náchod a je zpracována podle poznatků nabytých v teoretické části. Vypracovaný projekt je připraven tak, aby přinesl nabídku kvalitních východisek pro efektivní komuni-kaci zvolené organizace.
Anotace v angličtině
Medical equipments are struggling along strong competitive environment. Their fruitfulness will depend upon the long-time interest and trust of the patients, similarly to the states of European Union. Communication of medical equipments has its particular features. The bachelor work deals with PR strategy proposal processing of Regional Hospital in Náchod. Practical part comes from quantitative analysis of reception of Regional Hospital in Náchod and is processed upon the knowledge from theoretical part. Elaborate project is made in a way to show the offer of quality solutions for effective communication of chosen organization.
Klíčová slova
Image, Kvantitativní výzkum, Marketingové komunikace zdravotnického zařízení, Klientský časopis, Media relations
Klíčová slova v angličtině
Image, Quantitative research, Marketing communications of medical equipments, Client magazine, Media relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady k tématu práce se zaměřením na image zvolené organizace.
2. Popište výchozí situaci ve zvolené organizaci a analyzujte PR komunikaci.
3. Proveďte marketingový průzkum u zvolené cílové skupiny se zaměřením na vnímání image zvolené organizace.
4. Zhodnoťte výsledky průzkumu a navrhněte strategii PR komunikace zvolené organizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické podklady k tématu práce se zaměřením na image zvolené organizace.
2. Popište výchozí situaci ve zvolené organizaci a analyzujte PR komunikaci.
3. Proveďte marketingový průzkum u zvolené cílové skupiny se zaměřením na vnímání image zvolené organizace.
4. Zhodnoťte výsledky průzkumu a navrhněte strategii PR komunikace zvolené organizace.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Praha : Grada Publishing, 2005. 280 s. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
SOUČEK , Zdeněk, BURIAN, Jan. Strategické řízení zdravotnických zařízení. [s.l.] : SEVT, 2006. ISBN 80-8694-618-5.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. 124 s. ISBN 80-7261-006-6.
DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. Praha : Alfa Publishing , 2006. 136 s. ISBN 80-86851-45-1.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Praha : Grada Publishing, 2005. 280 s. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
SOUČEK , Zdeněk, BURIAN, Jan. Strategické řízení zdravotnických zařízení. [s.l.] : SEVT, 2006. ISBN 80-8694-618-5.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. 124 s. ISBN 80-7261-006-6.
DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. Praha : Alfa Publishing , 2006. 136 s. ISBN 80-86851-45-1.