Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on marketing communication dilemma of HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., primarily it concentrates on PROTON brand. The theoretical part of the thesis represents an overview of marketing communication literary resources. Main task of the analytical part is the analysis of marketing communication mix tools used by the company. On the basis of results of the analysis, recommendations leading to improvement of current situation are given.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, podpora prodeje, vztahy s veřejností, přímý marketing, vnitropodniková komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication mix, promotion, sales support, public relations, direct marketing, intradepartmental communication
Rozsah průvodní práce
60 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on marketing communication dilemma of HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., primarily it concentrates on PROTON brand. The theoretical part of the thesis represents an overview of marketing communication literary resources. Main task of the analytical part is the analysis of marketing communication mix tools used by the company. On the basis of results of the analysis, recommendations leading to improvement of current situation are given.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, podpora prodeje, vztahy s veřejností, přímý marketing, vnitropodniková komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication mix, promotion, sales support, public relations, direct marketing, intradepartmental communication
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska pro analýzu možností komunikace firem.
2. Analyzujte stávající způsoby marketingové komunikace společnosti HP TRONIC.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků.
4. Formulujte závěry a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska pro analýzu možností komunikace firem.
2. Analyzujte stávající způsoby marketingové komunikace společnosti HP TRONIC.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků.
4. Formulujte závěry a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Lenka Vašků:
Pohovořte stručně o trendu virálního marketingu, který sám v práci navrhujete.
Ing. Ivana Londová:
Jak podle Vás zapadá zmiňovaná kombinace tradičního a internetového prodeje do celkové strategie firmy?