Vývoj spotřebitelských organizací v České republice je ve srovnání se zahraničím v začátcích. Tato práce se na základě teoretických východisek věnuje zapojení členů Sdružení obrany spotřebitelů ČR do spolupráce, vedoucí ke zdokonalení služeb tím, že navrhuje oblasti činností, na kterých se mohou dobrovolně spolupodílet a tím zvýšit svoji aktivitu v zájmu spotřebitelů v České republice.
Anotace v angličtině
The development of consumer organizations in the Czech Republic is infant in comparison with foreign countries. On account of theoretic recourses this work deals with involving members of Consumers Defence Association in cooperation which leads to improve services by proposing activities in which they can participate voluntarily and increase your activity on behalf of consumers in the Czech Republic.
Klíčová slova
spotřebitelské organizace, ochrana spotřebitele, dobrovolnost, spolupráce, průzkum trhu
Klíčová slova v angličtině
consumer organizations, consumer protection, voluntariness, cooperation, marketing research
Rozsah průvodní práce
55
Jazyk
CZ
Anotace
Vývoj spotřebitelských organizací v České republice je ve srovnání se zahraničím v začátcích. Tato práce se na základě teoretických východisek věnuje zapojení členů Sdružení obrany spotřebitelů ČR do spolupráce, vedoucí ke zdokonalení služeb tím, že navrhuje oblasti činností, na kterých se mohou dobrovolně spolupodílet a tím zvýšit svoji aktivitu v zájmu spotřebitelů v České republice.
Anotace v angličtině
The development of consumer organizations in the Czech Republic is infant in comparison with foreign countries. On account of theoretic recourses this work deals with involving members of Consumers Defence Association in cooperation which leads to improve services by proposing activities in which they can participate voluntarily and increase your activity on behalf of consumers in the Czech Republic.
Klíčová slova
spotřebitelské organizace, ochrana spotřebitele, dobrovolnost, spolupráce, průzkum trhu
Klíčová slova v angličtině
consumer organizations, consumer protection, voluntariness, cooperation, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu týkající se daného tématu.
2. Proveďte analýzu stávajících členů firmy.
3. Posuďte stanoviska stávajících členů firmy.
4. Vyhodnoťte stav a na základě šetření navrhněte konkrétní možnosti zvýšení aktivity těchto členů.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu týkající se daného tématu.
2. Proveďte analýzu stávajících členů firmy.
3. Posuďte stanoviska stávajících členů firmy.
4. Vyhodnoťte stav a na základě šetření navrhněte konkrétní možnosti zvýšení aktivity těchto členů.
Seznam doporučené literatury
[1] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
[2] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-436-2.
[3] REKTOŘÍK, J. a kol. Organizace neziskového sektoru. Zásady ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2001. ISBN 80-86119-41-6.
[4] OCHRANA, F. Veřejný sektor a efektivní rozhodování. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-018-X.
[5] BÁRTA, J. Strategické plánování pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1997. ISBN 80-902302-0-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
[2] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-436-2.
[3] REKTOŘÍK, J. a kol. Organizace neziskového sektoru. Zásady ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2001. ISBN 80-86119-41-6.
[4] OCHRANA, F. Veřejný sektor a efektivní rozhodování. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-018-X.
[5] BÁRTA, J. Strategické plánování pro neziskové organizace. 1. vyd. Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1997. ISBN 80-902302-0-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, plány
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Ivana Londová:
Mohla kampaň SOS, která proběhla v televizi, nějak ovlivnit občany?