Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem.
Anotace v angličtině
The aim of this paper is to analyze the current chosen type of communication with potential customers of MAFRA a.s. agency, the Zlin branch, and to implement a new suggested strategy with evaluating its efficiency. The study is divided to a theoretical and practical part. In the theoretical part, we will come to general terms on the process of communication, communicational mix and sales promotion. In the practical part, we will be dealing with an analysis of newspapers: Mlada Fronta Dnes and Lidove nominee, promotional strategy and implementation of the new suggested strategy of communication with customers.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem.
Anotace v angličtině
The aim of this paper is to analyze the current chosen type of communication with potential customers of MAFRA a.s. agency, the Zlin branch, and to implement a new suggested strategy with evaluating its efficiency. The study is divided to a theoretical and practical part. In the theoretical part, we will come to general terms on the process of communication, communicational mix and sales promotion. In the practical part, we will be dealing with an analysis of newspapers: Mlada Fronta Dnes and Lidove nominee, promotional strategy and implementation of the new suggested strategy of communication with customers.
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte výchozí podklady.
3. Popište realizaci daného návrhu.
4. Proveďte rozbor výsledků a oddůvodněte úspěšnost či neúspěšnost.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte výchozí podklady.
3. Popište realizaci daného návrhu.
4. Proveďte rozbor výsledků a oddůvodněte úspěšnost či neúspěšnost.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTTLER, PHILIP. Marketing. Praha: Grada Publishing a. s. 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FOSTER, R. V. Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2002. 117 s. ISBN 80-7226-669-2.
[3] PELSMACKER, DE PATRICK. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s. 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] FORET, MIROSLAV. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[5] VERWEYEN, ALEXANDER, Jak získávat nové zákazníky. 1. vydání. Praha: Graha Publishing a. s. 2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTTLER, PHILIP. Marketing. Praha: Grada Publishing a. s. 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FOSTER, R. V. Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2002. 117 s. ISBN 80-7226-669-2.
[3] PELSMACKER, DE PATRICK. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s. 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] FORET, MIROSLAV. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[5] VERWEYEN, ALEXANDER, Jak získávat nové zákazníky. 1. vydání. Praha: Graha Publishing a. s. 2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.:
1. Komu konkrétně ve firmě je vhodné předplatné nabízet?
2. Proč se nepoužívá metoda nabídnout např. na měsíc noviny na zkoušku zdarma?