- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk
(E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Hlavní téma v angličtině
e-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk
Název dle studenta
e-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk
S vynálezem Internetu byl vytvořen nový marketingový kanál. Výsledkem účasti tohoto nového prostředku v komunikačním řetězci, došlo ke změnám způsobu, jakým společnosti obchodují se svými zákazníky, a také jak doručují své služby a produkty. Cílem této bakalářské práce je získání lepšího porozumění, jak se e-marketing může stát důležitou součás-tí komunikačního mixu. Business Link for Suffok - vládou dotovaná společnost, která pomáhá malým a středně velkým podnikům - již využívá e-marketingu déle jak 6 let. Tato bakalářská práce se zabyvá e-marketingovými aktivitami jako jsou webové stránky nebo e-mail marketing a nabízí rešení na jejich zlepšení.
Anotace v angličtině
The advent of the Internet has created a new channel for marketing. The effect of this new resource in the communication chain is altering the way businesses market to their customers and how they deliver their products and services. The aim of this thesis is to gain a better understanding of how e-marketing can be a vital part of the communications mix. Business Link for Suffolk - a government funded body serving small and medium seized businesses - had been using e-marketing for over 6 years. This thesis investigates e-marketing activities such as web sites or e-mail marketing and also offers ways of improvement.
advertising, brand, clickthrough, direct marketing, e-commerce, e-mail, e-marketing, e-markets, keywords, marketing communication mix, marketing communication plan, marketing mix, online advertising, promotion, opt-in e-mail, personal selling, pop-ups, public relations, publicity, sales promotion, SPAM, sponsorships, web accessibility, web analytics, web casting, web communities, web site
Rozsah průvodní práce
114 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
S vynálezem Internetu byl vytvořen nový marketingový kanál. Výsledkem účasti tohoto nového prostředku v komunikačním řetězci, došlo ke změnám způsobu, jakým společnosti obchodují se svými zákazníky, a také jak doručují své služby a produkty. Cílem této bakalářské práce je získání lepšího porozumění, jak se e-marketing může stát důležitou součás-tí komunikačního mixu. Business Link for Suffok - vládou dotovaná společnost, která pomáhá malým a středně velkým podnikům - již využívá e-marketingu déle jak 6 let. Tato bakalářská práce se zabyvá e-marketingovými aktivitami jako jsou webové stránky nebo e-mail marketing a nabízí rešení na jejich zlepšení.
Anotace v angličtině
The advent of the Internet has created a new channel for marketing. The effect of this new resource in the communication chain is altering the way businesses market to their customers and how they deliver their products and services. The aim of this thesis is to gain a better understanding of how e-marketing can be a vital part of the communications mix. Business Link for Suffolk - a government funded body serving small and medium seized businesses - had been using e-marketing for over 6 years. This thesis investigates e-marketing activities such as web sites or e-mail marketing and also offers ways of improvement.
advertising, brand, clickthrough, direct marketing, e-commerce, e-mail, e-marketing, e-markets, keywords, marketing communication mix, marketing communication plan, marketing mix, online advertising, promotion, opt-in e-mail, personal selling, pop-ups, public relations, publicity, sales promotion, SPAM, sponsorships, web accessibility, web analytics, web casting, web communities, web site
Zásady pro vypracování
Read recommended literature (see below). (Prostudujte doporučenou literaturu (viz níže).)
After review make analysis of the current situation at Business Link for Suffolk. (Na základě prostudované literatury proveďte analýzu současné situace ve společnosti Business Link for Suffolk.)
Compile a proposal of the communication mix for Business Link for Suffolk. (Vypracujte návrh komunikačního mixu pro Business Link for Suffolk.)
Evaluate your proposal. (Proveďte vyhodnocení návrhu.)
Zásady pro vypracování
Read recommended literature (see below). (Prostudujte doporučenou literaturu (viz níže).)
After review make analysis of the current situation at Business Link for Suffolk. (Na základě prostudované literatury proveďte analýzu současné situace ve společnosti Business Link for Suffolk.)
Compile a proposal of the communication mix for Business Link for Suffolk. (Vypracujte návrh komunikačního mixu pro Business Link for Suffolk.)
Evaluate your proposal. (Proveďte vyhodnocení návrhu.)
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER K.L. Marketing Management. Prentice Hall; 12r.e. edition. 2005. 816 pages. ISBN-10: 0131457578.
[2] CHAFFEY, D., SMITH, P.R. Emarketing Excellence (Emarketing Essentials). Butterworth-Heinemann Ltd; 2Rev Ed edition. 2005. 360 pages. ISBN-10: 0750663596.
[3] FILL, CH. Marketing Communications: engagement, strategies and practice. FT Prentice Hall; 4Rev Ed edition. 2006. 824 pages. ISBN-10: 0273687727.
[4] CHAFFEY, D., MAYER, R. Internet Marketing. FT Prentice Hall; 3Rev Ed edition. 2006. 550 pages. ISBN-10: 0273694057.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER K.L. Marketing Management. Prentice Hall; 12r.e. edition. 2005. 816 pages. ISBN-10: 0131457578.
[2] CHAFFEY, D., SMITH, P.R. Emarketing Excellence (Emarketing Essentials). Butterworth-Heinemann Ltd; 2Rev Ed edition. 2005. 360 pages. ISBN-10: 0750663596.
[3] FILL, CH. Marketing Communications: engagement, strategies and practice. FT Prentice Hall; 4Rev Ed edition. 2006. 824 pages. ISBN-10: 0273687727.
[4] CHAFFEY, D., MAYER, R. Internet Marketing. FT Prentice Hall; 3Rev Ed edition. 2006. 550 pages. ISBN-10: 0273694057.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Co byste navrhla pro zosobnění e-marketingového kontaktu se zákazníkem?
2. Jak úspěšný se stal e-marketing po kampani projekt 2000?
3. Jaké formy podpory podnikání fungují v ČR?