Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza marketingovej komunikácie firmy RIMEX Žilina, s.r.o. a jej vplyv na prezentáciu firmy v konkurenčnom prostredí. Základom pre analýzu marketingových nástrojov sú spracované teoretické poznatky získané literatúrou v oblasti marketingového mixu, marketingovej komunikácie, tržného prostredia a kon-kurencie. Analytická časť je založená na analýze, zhodnotení a porovnaní využívaných marketingových nástrojov s konkurenciou. Výsledkom tejto práce sú doporučenia a navrhnuté riešenia pre spoločnosť RIMEX Žilina, s.r.o. na rozvoj marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is the analysis of marketing communication of the company RIMEX Žilina, Ltd. and its influence on presentation of company on the competitive market. The base for analysis of marketing instruments are theoretical knowledge acquired from various literary sources that are related to marketing mix, marketing communication, market environment and competition. The practical part is based on analysis, evaluation and comparing actual marketing instruments with competitors. The result of this work is proposed solutions and recommendations for development of marketing mix.
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza marketingovej komunikácie firmy RIMEX Žilina, s.r.o. a jej vplyv na prezentáciu firmy v konkurenčnom prostredí. Základom pre analýzu marketingových nástrojov sú spracované teoretické poznatky získané literatúrou v oblasti marketingového mixu, marketingovej komunikácie, tržného prostredia a kon-kurencie. Analytická časť je založená na analýze, zhodnotení a porovnaní využívaných marketingových nástrojov s konkurenciou. Výsledkom tejto práce sú doporučenia a navrhnuté riešenia pre spoločnosť RIMEX Žilina, s.r.o. na rozvoj marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is the analysis of marketing communication of the company RIMEX Žilina, Ltd. and its influence on presentation of company on the competitive market. The base for analysis of marketing instruments are theoretical knowledge acquired from various literary sources that are related to marketing mix, marketing communication, market environment and competition. The practical part is based on analysis, evaluation and comparing actual marketing instruments with competitors. The result of this work is proposed solutions and recommendations for development of marketing mix.
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se marketingové komunikace.
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace firmy RIMEX Žilina, s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace uvedené firmy.
Porovnejte postavení firmy s konkurencí vzhledem na možnosti propagace firmy.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se marketingové komunikace.
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace firmy RIMEX Žilina, s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace uvedené firmy.
Porovnejte postavení firmy s konkurencí vzhledem na možnosti propagace firmy.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishng, 2005. 156 s. ISBN 80-274-1095-1.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} FORET,M.Marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: EKON,1997. 147 s. ISBN 80-210-1461-X.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} HESKOVA, M. Marketing. 1. vyd. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2003. 191 s. ISBN 80-7040-620-8.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} HORÁKOVÁ,I., STEJSKALOVÁ,D.,ŠKAPOVÁ,H. Strategie firemní komunikace.1.vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
\matsymb{lbrack}5\matsymb{rbrack} VÁŇA, P. a kol. Jak získavat nové zákazníky II. Praha : Management Press, 2004. 131 s. ISBN 80-805603-63-2.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishng, 2005. 156 s. ISBN 80-274-1095-1.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} FORET,M.Marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: EKON,1997. 147 s. ISBN 80-210-1461-X.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} HESKOVA, M. Marketing. 1. vyd. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2003. 191 s. ISBN 80-7040-620-8.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} HORÁKOVÁ,I., STEJSKALOVÁ,D.,ŠKAPOVÁ,H. Strategie firemní komunikace.1.vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
\matsymb{lbrack}5\matsymb{rbrack} VÁŇA, P. a kol. Jak získavat nové zákazníky II. Praha : Management Press, 2004. 131 s. ISBN 80-805603-63-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Švarcová: Proč v práci nerozebíráte širší prostředí?
Král´: Co Vám říká slovo analýza?