Cílem této bakalářské práce je shrnout základní poznatky týkající se Internetu a webové pre-zentace a na základě těchto poznatků provést analýzu webové prezentace firmy Ing. Pavel Janíček, Fire-lux.
První část práce je věnována literárnímu průzkumu, který má za úkol vysvětlit podstatu funk-ce Internetu a webové prezentace.
V praktické části je provedena analýza webové prezentace firmy se zaměřením na přístupnost stránek, použitelnost stránek a marketingovým prvků, včetně srovnání s konkurenčními fir-mami.
Výsledky analýzy budou použity v závěru práce pro shrnutí celkové současné situace a k na-vržení možných opatření za účelem odstranění slabých stránek a zlepšení celkové webové prezentace firmy.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor‘s thesis is to sum up basic facts referring to the Internet and the web presentation, and to analyse these facts concerning the web presentation of Fire-lux company, owned by Pavel Janíček.
The first part of this thesis is focused on a literary survey, which explains merits of the functi-on of the Internet and the web presentation.
The practical part shows the analysis of the Fire-lux web presentation - its accessibility to this web pages, as well as a range of application of this web pages and some marketing items, including a comparison with rival companies.
The outcomes of this analysis are used for an overall summary of the current situation of….., as well as for the creation of possible steps aiming at an elimination of weaknesses and overall improvement of the Fire-lux web presentation. All outcomes of this analysis are mentioned at the end of this thesis.
analysis, web presentation, lighting, optimalization, accessibility, usability
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je shrnout základní poznatky týkající se Internetu a webové pre-zentace a na základě těchto poznatků provést analýzu webové prezentace firmy Ing. Pavel Janíček, Fire-lux.
První část práce je věnována literárnímu průzkumu, který má za úkol vysvětlit podstatu funk-ce Internetu a webové prezentace.
V praktické části je provedena analýza webové prezentace firmy se zaměřením na přístupnost stránek, použitelnost stránek a marketingovým prvků, včetně srovnání s konkurenčními fir-mami.
Výsledky analýzy budou použity v závěru práce pro shrnutí celkové současné situace a k na-vržení možných opatření za účelem odstranění slabých stránek a zlepšení celkové webové prezentace firmy.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor‘s thesis is to sum up basic facts referring to the Internet and the web presentation, and to analyse these facts concerning the web presentation of Fire-lux company, owned by Pavel Janíček.
The first part of this thesis is focused on a literary survey, which explains merits of the functi-on of the Internet and the web presentation.
The practical part shows the analysis of the Fire-lux web presentation - its accessibility to this web pages, as well as a range of application of this web pages and some marketing items, including a comparison with rival companies.
The outcomes of this analysis are used for an overall summary of the current situation of….., as well as for the creation of possible steps aiming at an elimination of weaknesses and overall improvement of the Fire-lux web presentation. All outcomes of this analysis are mentioned at the end of this thesis.
analysis, web presentation, lighting, optimalization, accessibility, usability
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické
poznatky týkající se oblasti internetového podnikání.
Analyzuje současnou situaci internetového podnikání ve firmě Pavel Janíček - Fire-lux.
Dle získaných teoretických a metodických poznatků srovnejte současný
stav prezentace firmy Pavel Janíček - Fire-lux s vybranými konkurenčními
firmami.
Na základě analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení prezentace
firmy na internetu.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické
poznatky týkající se oblasti internetového podnikání.
Analyzuje současnou situaci internetového podnikání ve firmě Pavel Janíček - Fire-lux.
Dle získaných teoretických a metodických poznatků srovnejte současný
stav prezentace firmy Pavel Janíček - Fire-lux s vybranými konkurenčními
firmami.
Na základě analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení prezentace
firmy na internetu.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005.156 s. ISBN 80-247-1095-1.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} GRIGOLEIT, U. Internet kompletní průvodce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 414 s. ISBN 80-7169-378-2.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} NIELSEN, J. Web design. 1. vyd. Praha: SoftPress, 2002. 382 s.
ISBN 80-86497-27-5.
\matsymb{lbrack}5\matsymb{rbrack} TONDR, L. Podnikáme s Internetem. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005.156 s. ISBN 80-247-1095-1.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} GRIGOLEIT, U. Internet kompletní průvodce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1997. 414 s. ISBN 80-7169-378-2.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} NIELSEN, J. Web design. 1. vyd. Praha: SoftPress, 2002. 382 s.
ISBN 80-86497-27-5.
\matsymb{lbrack}5\matsymb{rbrack} TONDR, L. Podnikáme s Internetem. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Komínková: Můžete ve SWOT analýze krátce shrnout základní zjištění týkající se webové prezentace firmy? Jaké náklady jsou spojeny s Vašimi návrhy?
Šácha: Jak navrhujete postupovat při vytváření nové verze webu firmy? Je vhodné použít a upravit nějaký takový projekt internetovéh obchodu?
Švarcová: Setkala jste se s problémem vyhledávání Vašich www stránek, které mají příponu .com?
Porvazník: Pracujete v dané firmě? Máte prodejnu ve Zlíně? Kolik stojí jedno světlo? Máte slevy?