Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje marketingové komunikace s důrazem na sponzoring, zjistit současnou situaci využívání sponzoringu v praxi a měření sponzorovaných aktivit firem v České republice a také objasňuje podnikovou filantropii a dárcovství. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření sponzorovaných aktivit firem v České republice.
Anotace v angličtině
The objective of theoretic parts of these baccalaureate work is analyze literary sources marketing communication forcefully on sponsoring, find out contemporary situation exploitation sponsoring practically and metering sponsored activities firms in Czech republic. Bring out business philanthrophy and donation. In practical parts is effected questionnaire inquiry sponsored activities firms in Czech republic.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Public relations, sponzoring, filantropie, dárcovství, marketingový výzkum, metody měření sponzoringu
Cílem teoretické části této bakalářské práce je analyzovat literární zdroje marketingové komunikace s důrazem na sponzoring, zjistit současnou situaci využívání sponzoringu v praxi a měření sponzorovaných aktivit firem v České republice a také objasňuje podnikovou filantropii a dárcovství. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření sponzorovaných aktivit firem v České republice.
Anotace v angličtině
The objective of theoretic parts of these baccalaureate work is analyze literary sources marketing communication forcefully on sponsoring, find out contemporary situation exploitation sponsoring practically and metering sponsored activities firms in Czech republic. Bring out business philanthrophy and donation. In practical parts is effected questionnaire inquiry sponsored activities firms in Czech republic.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Public relations, sponzoring, filantropie, dárcovství, marketingový výzkum, metody měření sponzoringu
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na sponzoring a metody měření jeho účinnosti.
Analyzujte současnou situaci využívání sponzoringu ve vybraných českých firmách a proveďte průzkum úrovně měření sponzorovaných aktivit.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro účinné měření sponzoringu.
Zásady pro vypracování
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na sponzoring a metody měření jeho účinnosti.
Analyzujte současnou situaci využívání sponzoringu ve vybraných českých firmách a proveďte průzkum úrovně měření sponzorovaných aktivit.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro účinné měření sponzoringu.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládat nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2]FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3]FORET, Miroslav, et al. Marketing : zásady a postupy. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[4]PELSMACKER, Patrik de. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-2470-254-1.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládat nové trhy. 1. vyd. Praha : Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2]FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3]FORET, Miroslav, et al. Marketing : zásady a postupy. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[4]PELSMACKER, Patrik de. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-2470-254-1.