Táto diplomová práca je vypracovaná pre spoločnosť Leoni Autokabel Slowakia. Jej cieľom bolo zvýšenie konkurencieschopnosti firmy využitím nástrojov marketingového mixu, a tým upevnenie partnerstva so zákazníkom BMW. Súčasťou práce je analýza súčasného stavu firmy. Predovšetkým som sa zameral na dôkladnú analýzu SWOT, PEST a Porterov model piatich konkurenčných síl. Na základe analýzy som vypracoval projekt, ktorý pomôže zvýšit konkurencieschopnosť firmy na trhu. Návrhy som v projekte sformuloval tak, aby pre firmu priniesli čo najväčší efekt za využitia vyčíslených nákladov.
Anotace v angličtině
The diploma work is created for Leoni Autocabel Slovakia company. The reason is to in-crease competitiveness of Leoni by using marketing mix instruments and to get a better cooperation with a BMW´s customers. Part of the diploma work is an analysa of the actual state of the company. First of all I focused for an through analysa of SWOT, PEST and a Porter´s model of five competitive powers. On the basis of the analysa I developed pro-ject which helps to increase competitiveness company on the market. All proposals in pro-ject I formulated to bring the biggest effect for company by using stated expenses.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, miesto, konkurencieschopnosť, automobilový priemysel
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, product, place, competitiveness, automobile industry
Rozsah průvodní práce
80 s., 6.obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Táto diplomová práca je vypracovaná pre spoločnosť Leoni Autokabel Slowakia. Jej cieľom bolo zvýšenie konkurencieschopnosti firmy využitím nástrojov marketingového mixu, a tým upevnenie partnerstva so zákazníkom BMW. Súčasťou práce je analýza súčasného stavu firmy. Predovšetkým som sa zameral na dôkladnú analýzu SWOT, PEST a Porterov model piatich konkurenčných síl. Na základe analýzy som vypracoval projekt, ktorý pomôže zvýšit konkurencieschopnosť firmy na trhu. Návrhy som v projekte sformuloval tak, aby pre firmu priniesli čo najväčší efekt za využitia vyčíslených nákladov.
Anotace v angličtině
The diploma work is created for Leoni Autocabel Slovakia company. The reason is to in-crease competitiveness of Leoni by using marketing mix instruments and to get a better cooperation with a BMW´s customers. Part of the diploma work is an analysa of the actual state of the company. First of all I focused for an through analysa of SWOT, PEST and a Porter´s model of five competitive powers. On the basis of the analysa I developed pro-ject which helps to increase competitiveness company on the market. All proposals in pro-ject I formulated to bring the biggest effect for company by using stated expenses.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, miesto, konkurencieschopnosť, automobilový priemysel
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, product, place, competitiveness, automobile industry
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární řešení vztahující se ke konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti a možnosti jeho zvýšení ve firmě Leoni Autokabel Slowakia s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární řešení vztahující se ke konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti a možnosti jeho zvýšení ve firmě Leoni Autokabel Slowakia s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1.TRNKA, František. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín , Univerzita Tomáše Bati, 2004. 159 s. bez ISBN
2.TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Řízení výroby. Praha : Grada, 2000. 408 s. ISBN 8071699551.
3.KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha : Management Press, 2000. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
4.KOTLER, Philip. Marketing a management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
5.PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. Praha : Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
1.TRNKA, František. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín , Univerzita Tomáše Bati, 2004. 159 s. bez ISBN
2.TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Řízení výroby. Praha : Grada, 2000. 408 s. ISBN 8071699551.
3.KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha : Management Press, 2000. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
4.KOTLER, Philip. Marketing a management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
5.PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. Praha : Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.