Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku. V tejto práci boli použité analýzy, ktoré objasňujú súčasnú situáciu vybraného podniku, konkrétne analýzu konkurencie, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu piatich konkurenčných síl a SWOT analýzu. Na základe získaných znalostí boli v projektovej časti vypracované návrhy, ktorých cieľom je vyvolanie efektu ústneho a elektronického šírenia pozitívnej reklamy a rozšírenie klientely vybranej spoločnosti. Projekt bol podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to attract and expand the clientele of a selected company, which operates in the hospitality industry, by using word-of-mouth and electronic word-of-mouth effects. The theoretical part of this thesis contains definitions of the terms marketing, word- of-mouth and electronic word-of-mouth and describes the trends of marketing communication. The practical part of the thesis contains an analysis of the selected company. In this thesis, analyses have been used to clarify the current situation of the selected company, namely competitive analysis, PESTLE analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. Based on the knowledge gained, the project part developed proposals that aim to induce the effect of word of mouth and electronic dissemination of positive advertising and expand the clientele of the selected company. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
WOM, eWOM, marketing, cestovný ruch
Klíčová slova v angličtině
WOM, eWOM, marketing, hospitality
Rozsah průvodní práce
116
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku. V tejto práci boli použité analýzy, ktoré objasňujú súčasnú situáciu vybraného podniku, konkrétne analýzu konkurencie, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu piatich konkurenčných síl a SWOT analýzu. Na základe získaných znalostí boli v projektovej časti vypracované návrhy, ktorých cieľom je vyvolanie efektu ústneho a elektronického šírenia pozitívnej reklamy a rozšírenie klientely vybranej spoločnosti. Projekt bol podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to attract and expand the clientele of a selected company, which operates in the hospitality industry, by using word-of-mouth and electronic word-of-mouth effects. The theoretical part of this thesis contains definitions of the terms marketing, word- of-mouth and electronic word-of-mouth and describes the trends of marketing communication. The practical part of the thesis contains an analysis of the selected company. In this thesis, analyses have been used to clarify the current situation of the selected company, namely competitive analysis, PESTLE analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. Based on the knowledge gained, the project part developed proposals that aim to induce the effect of word of mouth and electronic dissemination of positive advertising and expand the clientele of the selected company. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
WOM, eWOM, marketing, cestovný ruch
Klíčová slova v angličtině
WOM, eWOM, marketing, hospitality
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k problematice Word of Mouth marketingu a eWord of Mouth marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte a popište současný stav aplikace efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku.
Vytvořte projekt získání a rozšíření klientely na základě vytvoření zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM ve vybraném podniku.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky k problematice Word of Mouth marketingu a eWord of Mouth marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte a popište současný stav aplikace efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku.
Vytvořte projekt získání a rozšíření klientely na základě vytvoření zážitků hostů a následný efekt WOM a eWOM ve vybraném podniku.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698.
KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER, Alexander CHERNEV. Marketing management. 16. ed. Harlow: Pearson, 2021, 605 s. ISBN 9780135887158.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SERNOVITZ, Andy. Word of mouth marketing: How smart companies get people talking. Austin, TX: PressBox Publishing, 2015, 240 s. ISBN 9780983429036.
WEITZL, Wolfgang. Measuring electronic word-of-mouth effectiveness: Developing and Applying the eWOM Trust Scale. 1st. ed. Wiesbaden: Springer Gabler, 2016, 396 s. ISBN 9783658158880.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 9788024757698.
KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER, Alexander CHERNEV. Marketing management. 16. ed. Harlow: Pearson, 2021, 605 s. ISBN 9780135887158.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
SERNOVITZ, Andy. Word of mouth marketing: How smart companies get people talking. Austin, TX: PressBox Publishing, 2015, 240 s. ISBN 9780983429036.
WEITZL, Wolfgang. Measuring electronic word-of-mouth effectiveness: Developing and Applying the eWOM Trust Scale. 1st. ed. Wiesbaden: Springer Gabler, 2016, 396 s. ISBN 9783658158880.
Přílohy volně vložené
bez príloh
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Jak hotel řeší nedostatek personálu (s.112)? (Zodpovězeno částečně)
2. Jak vedení hotelu reagovalo na návrh narozeninové slevy (s. 100)? (Zodpovězeno zcela)
3. Nebylo by vhodné mít webové stránky i v polštině? (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1. Představte komisi metody zpracování diplomové práce. (Zodpovězeno částečně)
2. Představte komisi obsazenost hotelu v jednotlivých měsících. (Zodpovězeno částečně)
3. Jaká je cílová skupina Vámi navrhovaných projektů? (Nezodpovězeno)
Doplňující otázky
doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc. Existují záznamy o Vámi provedených rozhovorů? (Zodpovězeno částečně)
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.; Ing. Petra Barešová, Ph.D.
1. Připomínkují zpracování SWOT analýzy. (Nezodpovězeno)