Tato bakalářská práce se věnuje problematice fast beauty a tomu, jak ji vnímá generace Z. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako online marketing, beauty marketing, fast beauty a generace Z. Text obsahuje také kapitolu metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a účel práce. Rovněž je zde definována metoda výzkumu a také výzkumná otázka, která je na základě výsledků šetření zodpovězena v praktické části.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is devoted to the issue of fast beauty and how generation Z perceives it. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, terms such as online marketing, beauty marketing, fast beauty and generation Z are defined. The text also contains a chapter methodology, in which the goals and purpose of the work are determined. The research method is also defined here, as well as the research question, which is answered in the practical part based on the results of the research.
Klíčová slova
fast beauty, kosmetický marketing, online marketing, influencer marketing, generace Z, zelený marketing
Klíčová slova v angličtině
fast beauty, beauty marketing, online marketing, influencer marketing, generation Z, green marketing
Rozsah průvodní práce
69 s. (88 799 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje problematice fast beauty a tomu, jak ji vnímá generace Z. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako online marketing, beauty marketing, fast beauty a generace Z. Text obsahuje také kapitolu metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a účel práce. Rovněž je zde definována metoda výzkumu a také výzkumná otázka, která je na základě výsledků šetření zodpovězena v praktické části.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is devoted to the issue of fast beauty and how generation Z perceives it. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, terms such as online marketing, beauty marketing, fast beauty and generation Z are defined. The text also contains a chapter methodology, in which the goals and purpose of the work are determined. The research method is also defined here, as well as the research question, which is answered in the practical part based on the results of the research.
Klíčová slova
fast beauty, kosmetický marketing, online marketing, influencer marketing, generace Z, zelený marketing
Klíčová slova v angličtině
fast beauty, beauty marketing, online marketing, influencer marketing, generation Z, green marketing
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši a zpracujte teoretické poznatky z oblasti fast beauty, online, influencer a beauty marketingu. Zaměřte se také na specifikaci generace Z.
Definujte si cíle, metody a výzkumnou otázku práce.
Uskutečněte kvalitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny generace Z s přihlédnutím ke specifikům práce.
Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši a zpracujte teoretické poznatky z oblasti fast beauty, online, influencer a beauty marketingu. Zaměřte se také na specifikaci generace Z.
Definujte si cíle, metody a výzkumnou otázku práce.
Uskutečněte kvalitativní výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny generace Z s přihlédnutím ke specifikům práce.
Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka, 2022. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-1680-5.
RÄHSE, Wilfried, 2020. Cosmetic creams: development, manufacture and marketing of effective skin care products. Weinheim, Germany: Wiley-VCH, 1 online resource (505 pages). ISBN 9783527812431. Dostupné také z: https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9783527812219
SANAK-KOSMOWSKA, Katarzyna a Jasper TILBURY, 2022. Evaluating social media marketing: social proof and online buyer behaviour. Abingdon, Oxon: Routledge, 1 online zdroj. Routledge studies in marketing. ISBN 9781003128052. Dostupné také z: https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://www.taylorfrancis.com/books/9781003128052
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 192 s. ISBN 9788025149591.
WAYNE, Raymond, 2019. What Is Influencer Marketing and How Do You Profit from It? ISBN 9788832527650.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka, 2022. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-1680-5.
RÄHSE, Wilfried, 2020. Cosmetic creams: development, manufacture and marketing of effective skin care products. Weinheim, Germany: Wiley-VCH, 1 online resource (505 pages). ISBN 9783527812431. Dostupné také z: https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9783527812219
SANAK-KOSMOWSKA, Katarzyna a Jasper TILBURY, 2022. Evaluating social media marketing: social proof and online buyer behaviour. Abingdon, Oxon: Routledge, 1 online zdroj. Routledge studies in marketing. ISBN 9781003128052. Dostupné také z: https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://www.taylorfrancis.com/books/9781003128052
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH, 2019. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 192 s. ISBN 9788025149591.
WAYNE, Raymond, 2019. What Is Influencer Marketing and How Do You Profit from It? ISBN 9788832527650.