Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem.
Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické práci a následně podpořena marketingovým výzkumem ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků. Na základě získaných výsledků jsou na konci práce zodpovězeny výzkumné otázky a vyvozeny závěry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding.
The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical work and then supported by marketing research in the form of semi-structured individual interviews. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the obtained results. Based on the results obtained, research questions are answered and conclusions are drawn at the end of the thesis.
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem.
Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické práci a následně podpořena marketingovým výzkumem ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků. Na základě získaných výsledků jsou na konci práce zodpovězeny výzkumné otázky a vyvozeny závěry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding.
The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical work and then supported by marketing research in the form of semi-structured individual interviews. Furthermore, the practical part is devoted to the interpretation and analysis of the obtained results. Based on the results obtained, research questions are answered and conclusions are drawn at the end of the thesis.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce – definujte základní pojmy z oblasti brandu a event marketingu.
2. Definujte cíl bakalářské práce a formulujte výzkumné otázky práce.
3. Analyzujte současnou situaci řešené problematiky a stanovte vhodnou metodu výzkumu.
4. Proveďte kvalitativní výzkum na definované cílové skupině, vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
5. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce – definujte základní pojmy z oblasti brandu a event marketingu.
2. Definujte cíl bakalářské práce a formulujte výzkumné otázky práce.
3. Analyzujte současnou situaci řešené problematiky a stanovte vhodnou metodu výzkumu.
4. Proveďte kvalitativní výzkum na definované cílové skupině, vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
5. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David, 2003. Brand building-budování značky: Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 307 s. ISBN 80-7226-885-6.
HEALEY, Matthew, 2008. Co je branding? Praha: Slovart, 256 s. ISBN ISBN978-80-7391-167-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing, 2007. Praha: Grada, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 235 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR, 2020. Image a firemní identita. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 224 s.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David, 2003. Brand building-budování značky: Vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 307 s. ISBN 80-7226-885-6.
HEALEY, Matthew, 2008. Co je branding? Praha: Slovart, 256 s. ISBN ISBN978-80-7391-167-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing, 2007. Praha: Grada, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 235 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Jiří MIKEŠ a Jan BINAR, 2020. Image a firemní identita. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 224 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Můžete prosím specifikovat, které eventy značka organizuje a na kterých se jen podílí?
Liší se jejich vnímání veřejností či význam pro brandbuilding?
Studentka měla připraveny odpovědi na položené otázky.