Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Work & Travel agentury Camp Leaders. Cílem práce je analyzovat současný stav komunikace agentury a navrhnout opatření ke zlepšení efektivity komunikace. Práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány základní pojmy a principy marketingové komunikace, a praktické části, ve které jsou analyzovány komunikační kanály agentury Camp Leaders a proveden průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření ke zlepšení komunikace agentury. Tato práce představuje užitečný návod pro další rozvoj marketingové komunikace agentury Camp Leaders a může být inspirací pro jiné organizace v oboru cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Work & Travel agency Camp Leaders. The aim of the thesis is to analyze the current state of the agency's communication and to propose measures to improve the effectiveness of communication. The thesis consists of a theoretical part, in which the basic concepts and principles of marketing communication are described, and a practical part, in which the communication channels of the Camp Leaders agency are analyzed and a survey among the target group is conducted. Based on the information found, measures to improve the agency's communication were proposed. This thesis is a useful guide for further development of the marketing communication of the Camp Leaders agency and can be an inspiration for other organisations in the tourism industry.
Klíčová slova
program Work & Travel USA, práce v zahraničí, cestovní ruch, cestovní agentura, Camp Leaders
Klíčová slova v angličtině
Work & Travel USA Program, Work Abroad, Tourism, Travel Agency, Camp Leaders
Rozsah průvodní práce
72 s. , 9 s. obrazových příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Work & Travel agentury Camp Leaders. Cílem práce je analyzovat současný stav komunikace agentury a navrhnout opatření ke zlepšení efektivity komunikace. Práce se skládá z teoretické části, ve které jsou popsány základní pojmy a principy marketingové komunikace, a praktické části, ve které jsou analyzovány komunikační kanály agentury Camp Leaders a proveden průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření ke zlepšení komunikace agentury. Tato práce představuje užitečný návod pro další rozvoj marketingové komunikace agentury Camp Leaders a může být inspirací pro jiné organizace v oboru cestovního ruchu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Work & Travel agency Camp Leaders. The aim of the thesis is to analyze the current state of the agency's communication and to propose measures to improve the effectiveness of communication. The thesis consists of a theoretical part, in which the basic concepts and principles of marketing communication are described, and a practical part, in which the communication channels of the Camp Leaders agency are analyzed and a survey among the target group is conducted. Based on the information found, measures to improve the agency's communication were proposed. This thesis is a useful guide for further development of the marketing communication of the Camp Leaders agency and can be an inspiration for other organisations in the tourism industry.
Klíčová slova
program Work & Travel USA, práce v zahraničí, cestovní ruch, cestovní agentura, Camp Leaders
Klíčová slova v angličtině
Work & Travel USA Program, Work Abroad, Tourism, Travel Agency, Camp Leaders
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury s orientací na cestovní ruch a cestovní agentury.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum zaměřený na marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
4. Vyhodnoťte kvantitativní šetření a navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury s orientací na cestovní ruch a cestovní agentury.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum zaměřený na marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
4. Vyhodnoťte kvantitativní šetření a navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace agentury Camp Leaders.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a. s, . ISBN 978-80-247-8147-1.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Jana Langerová a Vladimír Nový. 4. vydání, Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-1545-2.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ, 2011. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-7059-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-3622-8.
SHARPLEY, Richard, 2018. Tourism, Tourists and Society. 5. vydání. Routledge. ISBN 9781315210407.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a. s, . ISBN 978-80-247-8147-1.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Jana Langerová a Vladimír Nový. 4. vydání, Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-1545-2.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ, 2011. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-7059-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s, ISBN 978-80-247-3622-8.
SHARPLEY, Richard, 2018. Tourism, Tourists and Society. 5. vydání. Routledge. ISBN 9781315210407.
Přílohy volně vložené
1 flash disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
V druhé výzkumné otázce řešíte, které nástroje marketingové komunikace využívané agenturou Camp Leaders jsou nejúčinnější. Opravdu agentura nevyužívá jiné nástroje než online komunikaci? Vysvětlete, proč součástí práce nejsou i ostatní nástroje mkt komunikace.
Vysvětlete zamýšlený rozdíl mezi otázkami se shodnými možnostmi odpovědí „Co by pro vás bylo nejdůležitější při výběru agentury pro Work&Travel program?“ a „Za jakých podmínek byste upřednostnili agenturu Camp Leaders před konkurencí?“.
Zdůvodněte proč v dotazníkovém šetření rozlišujete u prezentovaných reklam celkový dojem, vizuální a zvukovou stránku reklamy. Je to relevantní pro váš výzkum?