Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations for the identified shortcomings were determined.
marketing, marketing of services, services, marketing mix of services, marketing research, mystery shopping
Rozsah průvodní práce
56s. (75 869)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations for the identified shortcomings were determined.
marketing, marketing of services, services, marketing mix of services, marketing research, mystery shopping
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou mystery shoppingu zvolte vhodná kritéria pro získání potřebných dat.
Zpracujte výzkum ve formě mystery shoppingu. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou mystery shoppingu zvolte vhodná kritéria pro získání potřebných dat.
Zpracujte výzkum ve formě mystery shoppingu. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 8071795771. BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. Marketing (Grada). ISBN 9788024732473. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0131457578. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 9788024750378.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 8071795771. BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. Marketing (Grada). ISBN 9788024732473. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0131457578. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 9788024750378.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Hodnotil jste i lokalitu, jakým způsobem může toto ovlivnit personál?
Jakým způsobem bylo či bude naloženo s výsledky Vašeho mystery shoppingu?
Student plně odpověděl na položené otázky. Členové zkušební komise položili následující doplňující otázky: Výzkumná otázka 3 - Přijde Vám, že může být zodpovězena mystery shoppingem? Jakou metodou lze zodpovědět? (doktorka Juříková) - student odpověděl na otázku.