Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky.
Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with individual PR tools and their practical use within the company, where the author works in connection with new concepts of advertising items. In the theoretical part, the main concepts, theoretical starting points and research questions are defined.
The practical part includes the design and implementation of marketing research, familiarization with the realities and philosophy of the company, including the composition of clients. An analysis of the used PR tools, desk-research competition and the methodology of the research itself is also included. In the final phase, the author deals with the evaluation of the research and the resulting proposals for progress or improvement.
Klíčová slova
Public relations, nástroje PR, reklamní předměty, udržitelnost, ekologie
Klíčová slova v angličtině
Public relations, PR tools, advertising items, sustainability, ecology
Rozsah průvodní práce
44s. (75 971 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky.
Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with individual PR tools and their practical use within the company, where the author works in connection with new concepts of advertising items. In the theoretical part, the main concepts, theoretical starting points and research questions are defined.
The practical part includes the design and implementation of marketing research, familiarization with the realities and philosophy of the company, including the composition of clients. An analysis of the used PR tools, desk-research competition and the methodology of the research itself is also included. In the final phase, the author deals with the evaluation of the research and the resulting proposals for progress or improvement.
Klíčová slova
Public relations, nástroje PR, reklamní předměty, udržitelnost, ekologie
Klíčová slova v angličtině
Public relations, PR tools, advertising items, sustainability, ecology
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy a stanovte výzkumné otázky
2. Navrhněte a realizujte marketingový výzkum v předem zvolené cílové skupině. Zpracujte analýzu konkurence a jejich využívaných komunikačních nástrojů ve vztahu k tématu práce.
3. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy a stanovte výzkumné otázky
2. Navrhněte a realizujte marketingový výzkum v předem zvolené cílové skupině. Zpracujte analýzu konkurence a jejich využívaných komunikačních nástrojů ve vztahu k tématu práce.
3. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumné otázky
Seznam doporučené literatury
DISMAN, Miroslav. 2000. Jak se vyrábí sociologická znalost. Vyd. 3. Praha: Karolinum, 374 s. ISBN 80-246-0139-7
HARRIS, Phil a Craig FLEISHER. The Handbook of Public Affairs. London: Sage Publications, 2005. ISBN 0761943935.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha, 2017. Habilitační práce. Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd.
HENDL, Jan. 2005. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. 407 s. ISBN 8073670402.
MILCOVÁ, Kristýna. PR nástroje ve vybraném podniku. České Budějovice, 2003. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
SVOBODA, Václav. Public relations - moderně a účinně. 2. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-6964-6.
ŠIMEČKOVÁ, Michaela. Teorie veřejného mínění devatenáctého století ve světle současnosti. Praha, 2013. Diplomová práce. Univerzita Karlova v Praze
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací. 1. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2614-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta u Státních závěrečných zkoušek.
Student komisi SZZ představil svou Bakalářskou práci.
Byly přečteny posudky. Otázky k obhajobě:
1. Jaký byl cíl Vaší práce? Dosáhl jste ho?
2. Proč jste se rozhodl věnovat právě tématu „EKO produktů“?
3. Byly pro Vás výsledky výzkumu v něčem nové, překvapivé a přínosné?
Student měl připraveny odpovědi na položené dotazy.