Tato diplomová práce zkoumá činnost a propagaci neziskových organizací, které se zaměřují na vzdělávací projekty financované Evropskou unií. Konkrétně je zaměřena na program Erasmus+ Youth Exchange, který podporuje kulturní výměnu a osobní rozvoj mladých lidí. Cílem je vytvořit komunikační strategii pro Českou debatní společnost na základě výstupů získaných z dotazníkového šetření, analýzy konkurence a rozhovoru s prezidentem spolku.
Anotace v angličtině
This thesis examines the activities and promotion of non-profit organizations that focus on educational projects funded by the European Union. Specifically, it is focused on the Erasmus+ Youth Exchange program, which supports cultural exchange and personal development among young people. The goal is to create a communication strategy for the Czech Debate Society based on the results obtained from a questionnaire survey, competition analysis and an interview with the president of the organization.
Klíčová slova
Erasmus+, Youth Exchange, Training Course, neziskové organizace, komunikační strategie, online marketing, Česká debatní společnost
Klíčová slova v angličtině
Erasmus+, Youth Exchange, Training Course, non-profit organizations, communication strategy, online marketing, Czech Debate Society
Rozsah průvodní práce
85 s. (114 172 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce zkoumá činnost a propagaci neziskových organizací, které se zaměřují na vzdělávací projekty financované Evropskou unií. Konkrétně je zaměřena na program Erasmus+ Youth Exchange, který podporuje kulturní výměnu a osobní rozvoj mladých lidí. Cílem je vytvořit komunikační strategii pro Českou debatní společnost na základě výstupů získaných z dotazníkového šetření, analýzy konkurence a rozhovoru s prezidentem spolku.
Anotace v angličtině
This thesis examines the activities and promotion of non-profit organizations that focus on educational projects funded by the European Union. Specifically, it is focused on the Erasmus+ Youth Exchange program, which supports cultural exchange and personal development among young people. The goal is to create a communication strategy for the Czech Debate Society based on the results obtained from a questionnaire survey, competition analysis and an interview with the president of the organization.
Klíčová slova
Erasmus+, Youth Exchange, Training Course, neziskové organizace, komunikační strategie, online marketing, Česká debatní společnost
Klíčová slova v angličtině
Erasmus+, Youth Exchange, Training Course, non-profit organizations, communication strategy, online marketing, Czech Debate Society
Zásady pro vypracování
1. Shromážděte data na základě rešerše dostupných zdrojů a odborné literatury vztahující se k tématu práce.
2. Formulujte výzkumné otázky a cíle diplomové práce.
3. Stanovte specifikace metodologie na základě teoretické báze.
4. Realizujte kvantitativního šetření v prostředí cílové skupiny.
5. V projektové části vyhodnoťte a navrhněte vhodnou strategii komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Shromážděte data na základě rešerše dostupných zdrojů a odborné literatury vztahující se k tématu práce.
2. Formulujte výzkumné otázky a cíle diplomové práce.
3. Stanovte specifikace metodologie na základě teoretické báze.
4. Realizujte kvantitativního šetření v prostředí cílové skupiny.
5. V projektové části vyhodnoťte a navrhněte vhodnou strategii komunikace.
Seznam doporučené literatury
AHMED, Shamima. 2022. Effective nonprofit management: context, concept, and competencies. Second edition. New York, NY: Routledge. ISBN 9781003240150.
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. VeRBuM. ISBN 9788087500019.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
ROSEN, Emanuel S.. 2002. The anatomy of buzz: how to create word-of-mouth marketing. New York: Doubleday/Currency. ISBN 0385496680.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. 2012. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace. Praha: Grada. ISBN 9788024740409.
VYBÍRAL, Zbyněk. 2005. Psychologie komunikace. Praha: Portál. ISBN 8071789984.
Seznam doporučené literatury
AHMED, Shamima. 2022. Effective nonprofit management: context, concept, and competencies. Second edition. New York, NY: Routledge. ISBN 9781003240150.
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. VeRBuM. ISBN 9788087500019.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
ROSEN, Emanuel S.. 2002. The anatomy of buzz: how to create word-of-mouth marketing. New York: Doubleday/Currency. ISBN 0385496680.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. 2012. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace. Praha: Grada. ISBN 9788024740409.
VYBÍRAL, Zbyněk. 2005. Psychologie komunikace. Praha: Portál. ISBN 8071789984.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku u Státních závěrečných zkoušek.
Strudentka komisi SZZ představila svou Diplomovou práci.
Byly přečteny oba posudky.
Oponent:
Otázky k obhajobě:
Jak se vy osobně stavíte k obsahu vytvářeném uživateli (UGC), myslíte si, že je směrodatný? Online prostředí obsahuje řadu falešných profilů, jež šíří nerelevantní, často negativní či dezinformační obsah.
Myslíte si, že by bylo vhodné v rámci zlepšení image České debatní společnosti využít v komunikaci nějakou známou osobnost, ambasadora projektu? Proč ano/ne? Případně dokázala byste označit (známou) osobnost, která by byla vhodná? Jak konkrétně byste ji zapojila?
Jakou sociální síť byste zvolila, pokud byste musela zúžit komunikaci pouze na jeden kanál, když víte, že cílová skupina komunikace je ve věku 13-30 let?
Studentka měla připraveny všechny odpovědi na položené otázky.