Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální problémy, se kterými se asociace potýká. Ze získaných poznatků z teoretické části a nabytých informací z části praktické vychází projektová část jejíž cílem je návrh atraktivního eventu, který by oslovil širokou škálu studentu a podpořil povědomí o existenci univerzitního sportu a činnostech České asociace univerzitního sportu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and the current problems the association faces are revealed. The knowledge gained from the theoretical part and the loaded information from the practical part result in a project part whose goal is to propose an attractive event that would appeal to a wide range of students and promote awareness of the existence of university sports and the activities of the Czech Association of University Sports.
Event marketing, event, sport, university sport, marketing research, student
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální problémy, se kterými se asociace potýká. Ze získaných poznatků z teoretické části a nabytých informací z části praktické vychází projektová část jejíž cílem je návrh atraktivního eventu, který by oslovil širokou škálu studentu a podpořil povědomí o existenci univerzitního sportu a činnostech České asociace univerzitního sportu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and the current problems the association faces are revealed. The knowledge gained from the theoretical part and the loaded information from the practical part result in a project part whose goal is to propose an attractive event that would appeal to a wide range of students and promote awareness of the existence of university sports and the activities of the Czech Association of University Sports.
Event marketing, event, sport, university sport, marketing research, student
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši a teroretická východiska k tématu marketingové podpory sportu. Pozornost věnujte specifikům eventu.
Stanovte cíle, metody a výzkumé otázky práce.
Představte asociaci a její dosavadní marketingové aktivity.
Realizujte kvalitativní šetření s cílem zjistit představu VŠ studentů o eventech na podporu sportu.
Na základě sekundární analýzy a výsledků rozhovorů sestavte komplexní návrh eventu pro danou cílovou skupinu, a ověřte jeho nastavení v kvantitativním šetření.
Optimalizujte nastavení eventu, vymezte možnosti a limity jeho realizace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši a teroretická východiska k tématu marketingové podpory sportu. Pozornost věnujte specifikům eventu.
Stanovte cíle, metody a výzkumé otázky práce.
Představte asociaci a její dosavadní marketingové aktivity.
Realizujte kvalitativní šetření s cílem zjistit představu VŠ studentů o eventech na podporu sportu.
Na základě sekundární analýzy a výsledků rozhovorů sestavte komplexní návrh eventu pro danou cílovou skupinu, a ověřte jeho nastavení v kvantitativním šetření.
Optimalizujte nastavení eventu, vymezte možnosti a limity jeho realizace.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Leoš. 2019. Sami v moři konkurence: marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Brno: BizBooks, 215 s. ISBN 9788026508533.
DUNN, Michael. 2009. The marketing accountability imperative: Driving superior returns on marketing investments. John Wiley and Sons, ISBN 978-0-470-44381-1.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 285 s. ISBN 9788024758695.
NOVÁ, Jana, Jan NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. 2016. Management, marketing a ekonomika sportu. Brno: Masarykova univerzita, 283 s. ISBN 9788021083462.
ŠINDLER, Petr. 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 236 s. ISBN 8024706466.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Leoš. 2019. Sami v moři konkurence: marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Brno: BizBooks, 215 s. ISBN 9788026508533.
DUNN, Michael. 2009. The marketing accountability imperative: Driving superior returns on marketing investments. John Wiley and Sons, ISBN 978-0-470-44381-1.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 285 s. ISBN 9788024758695.
NOVÁ, Jana, Jan NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. 2016. Management, marketing a ekonomika sportu. Brno: Masarykova univerzita, 283 s. ISBN 9788021083462.
ŠINDLER, Petr. 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 236 s. ISBN 8024706466.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Můžete přesně určit místo konání eventu (univerzitní tělocvična), která se má nacházet poblíž rektorátu?
Jak byste po realizaci eventu měřila zvýšení povědomí o ČAUS, které je mimo jiné cílem diplomové práce?
Čím si vysvětlujete údajnou kauzalitu (změnu názoru respondentů) znázorňující grafu č. 3 na str. 67?
Studentka plně odpověděla na otázky. Členové zkušební komise položili následující doplňující otázky: Jak na vaši práci reagoval ČAUS? (doktorka Juříková) - studentka plně odpověděla na otázku.