Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace Slow femme. Teoretická část vymezuje teoretické pojmy související s tématem marketingové komunikace a současného spotřebitelského chování. Praktická část se zabývá charakteristikou magazínu Slow Femme a kvalitativním a kvantitativním výzkumem. Díky výsledkům z praktické části je navržena komunikační kampaň značky Slow Femme.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the marketing communication project Slow femme. The theoretical part defines theoretical terms related to the topic of marketing communication and current consumer behavior. The practical part deals with the characteristics of Slow Femme magazine and qualitative and quantitative research. Furthermore, to the results from the practical part, a communication campaign for the brand Slow Femme is designed.
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace Slow femme. Teoretická část vymezuje teoretické pojmy související s tématem marketingové komunikace a současného spotřebitelského chování. Praktická část se zabývá charakteristikou magazínu Slow Femme a kvalitativním a kvantitativním výzkumem. Díky výsledkům z praktické části je navržena komunikační kampaň značky Slow Femme.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the marketing communication project Slow femme. The theoretical part defines theoretical terms related to the topic of marketing communication and current consumer behavior. The practical part deals with the characteristics of Slow Femme magazine and qualitative and quantitative research. Furthermore, to the results from the practical part, a communication campaign for the brand Slow Femme is designed.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOUDELKA, Jan, 2018. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-693-7.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-802-4735-276.
MOORE, Gwyneth, 2012. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia. Basics fashion management. ISBN 9782940411870.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOUDELKA, Jan, 2018. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-693-7.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-802-4735-276.
MOORE, Gwyneth, 2012. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia. Basics fashion management. ISBN 9782940411870.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
MUŽ
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kotyzová):
1. Považovala byste za vhodné využít dva typy dotazníku – jeden s otázkami o udržitelné módě, druhý zaměřený na časopis? Jak mohlo ovlivnit výstupy spojení témat do jednoho dotazníku?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. S kým byl veden rozhovor? Jakou pozici zastává uvedená členka magazínu Slow Femme.
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Najdete další možnosti získávání finančních prostředků pro provoz časopisu Slow Femme?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.