Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje odpověď na výzkumné otázky a potřebná data a informace pro samotný projekt. Projektová část navrhuje komunikační kampaň na sociálních sítích Tesla lighting pro německý trh.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the research questions and the necessary data and information for the project itself. The project part proposes a Tesla lighting social media communication campaign for the German market.
Klíčová slova
digitální marketing, kultura, komunikační kampaň, značka, PEST analýza, SWOT analýza, kulturní rozdíly
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, culture, communication campaign, brand, PEST analysis, SWOT analysis, cultural differences
Rozsah průvodní práce
91 s. (119 748 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami je navrhnout komunikační kampaň na sociálních sítích značky pro německý trh. Teoretická část věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti digitálního marketingu a jeho nástrojům, komunikačního mixu, marketingové komunikace, globalizace, značky, kultury a kulturním rozdílům. Praktická cast poskytuje odpověď na výzkumné otázky a potřebná data a informace pro samotný projekt. Projektová část navrhuje komunikační kampaň na sociálních sítích Tesla lighting pro německý trh.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis entitled Marketing communication of Tesla lighting across cultures is to design a social media campaign for the German market. The theoretical part focuses on basic theoretical knowledge in the field of digital marketing and its tools, communication mix, marketing communication, globalization, brand, culture and cultural differences. The practical part provides answers to the research questions and the necessary data and information for the project itself. The project part proposes a Tesla lighting social media communication campaign for the German market.
Klíčová slova
digitální marketing, kultura, komunikační kampaň, značka, PEST analýza, SWOT analýza, kulturní rozdíly
Klíčová slova v angličtině
digital marketing, culture, communication campaign, brand, PEST analysis, SWOT analysis, cultural differences
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na marketingové komunikace a kulturu.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné metody výzkumu.
3. Realizujte primární šetření pomocí kvalitativních a kvantitativních metod výzkumu včetně porovnání marketingové komunikace ve vybraných kulturách.
4.Vyhodnoťte a interpretujte získaná data, zodpovězte výzkumné otázky a formulujte relevantní východiska pro projektovou část.
5. V projektové části navrhněte komunikační kampaň ve vybrané krajině na základě kulturních rozdílů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na marketingové komunikace a kulturu.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte vhodné metody výzkumu.
3. Realizujte primární šetření pomocí kvalitativních a kvantitativních metod výzkumu včetně porovnání marketingové komunikace ve vybraných kulturách.
4.Vyhodnoťte a interpretujte získaná data, zodpovězte výzkumné otázky a formulujte relevantní východiska pro projektovou část.
5. V projektové části navrhněte komunikační kampaň ve vybrané krajině na základě kulturních rozdílů.
Seznam doporučené literatury
FENIIS, B.M. & Stroebe, W., 2021. The psychology of advertising Third edition., London: Routledge, Taylor & Francis Group. 466 s. ISBN 978-0-367-34639-3.
HOFSTEDE, G. & Hofstede, G.J., 2007. Kultury a organizace: software lidské mysli : spolupráce mezi kulturami a její důležitost pro přežití, Praha: Linde. 335 s. ISBN 9788086131702.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. 2017. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley. 184 s. ISBN 9781119341208.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek. 2022. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. 293 s. Expert. ISBN 978-80-271-3535-6.
Seznam doporučené literatury
FENIIS, B.M. & Stroebe, W., 2021. The psychology of advertising Third edition., London: Routledge, Taylor & Francis Group. 466 s. ISBN 978-0-367-34639-3.
HOFSTEDE, G. & Hofstede, G.J., 2007. Kultury a organizace: software lidské mysli : spolupráce mezi kulturami a její důležitost pro přežití, Praha: Linde. 335 s. ISBN 9788086131702.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. 2017. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley. 184 s. ISBN 9781119341208.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
TAHAL, Radek. 2022. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha: Grada Publishing. 293 s. Expert. ISBN 978-80-271-3535-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Šikl Burešová):
1. V teoretické části práce se věnujete definicím nástrojů digitálního marketingu. S příchodem a nástupem AI inteligence se radikálně promění různé oblasti společnosti. Jednou z čekaných proměn bude i změn bude i úprava paradigmat zavedených digitálních komunikačních nástrojů. Uměla byste odhadnout jaké změny nastanou konkrétně v digitálním marketingu s nástupem používání AI?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. V rámci nařízení OSN poměrně dynamicky na Evropský trh vstupuje ESG problematika s jasnými a měřitelnými normami. Myslíte si, že v rámci úsporných žárovek společnosti TESLA LIGHTING by bylo dobré komunikaci produktu i značky zaměřit výhradně směrem k udržitelnosti? Vaše stanovisko prosím odůvodněte.
Odpověď: Studentka částečně odpověděla na položenou otázku.
3. V rámci Vaší SWOT analýzy uvádíte jako jednu ze slabých stránek pro vstup na německý trh nízké povědomí o značce, této oblasti se dále věnujete i v projektové části práce. Jako budoucí marketingový odborník prosím zkuste navrhnout značkovou kampaň pro německý trh s cílem zvýšit povědomí o značce. Máte neomezený budget, chcete zvýšit povědomí o 10procentních bodů. Jak byste ke kampani přistoupila? Jaké kanály byste zvolila a proč? Jaké cílení, sdělení a s jakým časováním? A v neposlední řadě, jak byste ověřila úspěch/neúspěch kampaně?
Odpověď: Studentka částečně odpověděla na položenou otázku.