Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového plánování, zejména v oblasti malých a středních podniků a ve službách, a tvoří tak východiska pro následné zpracování dalších částí práce. Cílem praktické části je představení vybrané společnosti a analýza jejího současného stavu včetně aktuálně využívaných marketingových aktivit. Na základě vyhodnocení analýz je v projektové části vytvořen samotný návrh marketingového plánu, jehož záměrem je doporučit taková řešení, která budou přínosem pro rozvoj vybrané společnosti. V závěru diplomové práce je výsledný návrh marketingového plánu podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis is focused on the creation of a marketing plan for the selected company operating in the field of air conditioning and ventilation equipment - HEPRO. The main purpose of the proposal is to increase awareness of the company and to attract new customers using selected marketing tools. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge related to the issue of marketing planning, especially in the field of small and medium-sized enterprises and services, and thus forms the basis for the subsequent processing of other parts of the thesis. The aim of the practical part is to introduce the selected company and to analyze its current state, including the marketing activities currently used. Based on the evaluation of the analyses, the project part creates the actual proposal of the marketing plan, the intention of which is to recommend solutions that will benefit the development of the selected company. At the end of the thesis, the resulting marketing plan proposal is subjected to a time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, analýza, marketingový mix, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, analysis, marketing mix, marketing communication
Rozsah průvodní práce
109 s. (187 506 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového plánování, zejména v oblasti malých a středních podniků a ve službách, a tvoří tak východiska pro následné zpracování dalších částí práce. Cílem praktické části je představení vybrané společnosti a analýza jejího současného stavu včetně aktuálně využívaných marketingových aktivit. Na základě vyhodnocení analýz je v projektové části vytvořen samotný návrh marketingového plánu, jehož záměrem je doporučit taková řešení, která budou přínosem pro rozvoj vybrané společnosti. V závěru diplomové práce je výsledný návrh marketingového plánu podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis is focused on the creation of a marketing plan for the selected company operating in the field of air conditioning and ventilation equipment - HEPRO. The main purpose of the proposal is to increase awareness of the company and to attract new customers using selected marketing tools. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge related to the issue of marketing planning, especially in the field of small and medium-sized enterprises and services, and thus forms the basis for the subsequent processing of other parts of the thesis. The aim of the practical part is to introduce the selected company and to analyze its current state, including the marketing activities currently used. Based on the evaluation of the analyses, the project part creates the actual proposal of the marketing plan, the intention of which is to recommend solutions that will benefit the development of the selected company. At the end of the thesis, the resulting marketing plan proposal is subjected to a time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový plán, analýza, marketingový mix, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, analysis, marketing mix, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se dané oblasti a formulujte teoretická východiska pro provedení analýzy a návrhu marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových aktivit společnosti HEPRO, spol. s.r.o.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte marketingový plán pro společnost HEPRO, spol. s.r.o.
Návrh podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se dané oblasti a formulujte teoretická východiska pro provedení analýzy a návrhu marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingových aktivit společnosti HEPRO, spol. s.r.o.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte marketingový plán pro společnost HEPRO, spol. s.r.o.
Návrh podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 363 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. Seventeenth edition, Hoboken: Pearson Higher Education, 2018, 739 s. ISBN 978-01-344-925-13.
WESTWOOD, John. How to write a marketing plan. 7th ed. London: Kogan Page, 2022, 192 s. ISBN 9781398605688.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 363 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. Seventeenth edition, Hoboken: Pearson Higher Education, 2018, 739 s. ISBN 978-01-344-925-13.
WESTWOOD, John. How to write a marketing plan. 7th ed. London: Kogan Page, 2022, 192 s. ISBN 9781398605688.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. V jaké fázi realizace se nachází projekt? (Zodpovězeno zcela)
2. Které z navržených marketingových nástrojů se zadavateli líbily nejvíce? (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1. Jakou strategii stanovení ceny firma používá? (reakce na text na s. 52) (Zodpovězeno zcela)
2. Z čeho vycházíte při popisu zákaznického segmentu soukromníků (s. 73)? (Zodpovězeno zcela)
3. Proč je podle Vás právě on-line reklama optimálním způsobem propagace směrem k zvolenému zákaznickému segmentu? (reakce na text na s. 74) (Zodpovězeno zcela)
Doplňující otázky:
Ing. Martina Sasínková, Ph.D.,
1. Detailně popište nacenění Vámi navrhovaného projektu – nacenění úpravy web. stránek apod. Odpovídá to realitě? (Zodpovězeno částečně)
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc
1. Konkrétněji popište postup zpracování Vaší práce. (Zodpovězeno částečně)
Ing. Janka Vydrová, Ph.D.,
1. Na straně 91. uvádíte hodnoty pravděpodobnosti. Jsou údaje správně? (Zodpovězeno částečně)