Bakalářská práce se zaměřuje na navržení vizuální identity pro značku Spolek přátel cínu. Cílem práce je experimentovat s různými aspekty jednotného vizuálního stylu, jako je webdesign, logo, plakáty, barvy, písmo, sociální sítě a prezentační techniky. Teoretická část práce se zabývá metodikou tvorby vizuální identity, rešerší značky SPC, cílovým trhem, analýzou estetiky, konkurencí a trendy v oblasti e-commerce. Praktická část práce pak popisuje samotný proces tvorby vizuální identity, zahrnující jednotlivé oblasti brandingu.
Annotation in English
The bachelor thesis focuses on designing a visual identity for the brand of the Friends of Tin. The aim of the thesis is to experiment with different aspects of a unified visual style such as web design, logo, posters, colours, fonts, social media and presentation techniques. The theoretical part of the thesis deals with the methodology of visual identity creation, SPC brand research, target market, aesthetics analysis, competition and e-commerce trends. The practical part of the thesis describes the process of visual identity creation itself, including individual areas of branding.
visual identity, branding, visual communication, graphic design, experimentation, 3D design, digital design
Length of the covering note
59
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení vizuální identity pro značku Spolek přátel cínu. Cílem práce je experimentovat s různými aspekty jednotného vizuálního stylu, jako je webdesign, logo, plakáty, barvy, písmo, sociální sítě a prezentační techniky. Teoretická část práce se zabývá metodikou tvorby vizuální identity, rešerší značky SPC, cílovým trhem, analýzou estetiky, konkurencí a trendy v oblasti e-commerce. Praktická část práce pak popisuje samotný proces tvorby vizuální identity, zahrnující jednotlivé oblasti brandingu.
Annotation in English
The bachelor thesis focuses on designing a visual identity for the brand of the Friends of Tin. The aim of the thesis is to experiment with different aspects of a unified visual style such as web design, logo, posters, colours, fonts, social media and presentation techniques. The theoretical part of the thesis deals with the methodology of visual identity creation, SPC brand research, target market, aesthetics analysis, competition and e-commerce trends. The practical part of the thesis describes the process of visual identity creation itself, including individual areas of branding.
visual identity, branding, visual communication, graphic design, experimentation, 3D design, digital design
Research Plan
Rešerše a analýza inspiračních zdrojů vztahujících se k tématu práce
Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
Variantní návrhy řešení
Postup zpracování vybrané varianty řešení
Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Research Plan
Rešerše a analýza inspiračních zdrojů vztahujících se k tématu práce
Vlastní analýza poznatků pro následnou práci s tématem
Variantní návrhy řešení
Postup zpracování vybrané varianty řešení
Tvorba prezentace zpracovaného řešení
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2\par
Recommended resources
ANDERSON, Stephen P: Přitažlivý interaktivní design: jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty. ISBN 9788025137222
SAMARA, Timothy: Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. ISBN 978-80-7529-046-5
POULIN, Richard: Jazyk grafického designu. ISBN: 978-80-7391-552-0
KOLESÁR, Zdeno: Kapitoly z dejín grafického dizajnu. ISBN 80-968658-5-4
Recommended resources
ANDERSON, Stephen P: Přitažlivý interaktivní design: jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty. ISBN 9788025137222
SAMARA, Timothy: Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. ISBN 978-80-7529-046-5
POULIN, Richard: Jazyk grafického designu. ISBN: 978-80-7391-552-0
KOLESÁR, Zdeno: Kapitoly z dejín grafického dizajnu. ISBN 80-968658-5-4