Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Pop Messe, která se specializuje na pořádání hudebního festivalu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního průzkumu. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Dále je provedena PESTE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Primární data byla získána prostřednictvím rozhovoru s marketingovým vedoucím a dotazníkového šetření. Výsledky analýz a sběru dat poskytují informace o současném stavu marketingovém mixu společnosti a slouží jako podklad pro formulaci doporučení vedoucích k jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing mix of Pop Messe, a company specialized in organizing music festival. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose opportunities for improvement. The theoretical part of the thesis involves processing knowledge about marketing, marketing mix, and other marketing areas based on a literature review. The practical part focuses on analysing the current state of the company's marketing mix. Furthermore, a PEST analysis, Porter's Five Force analysis, and SWOT analysis are conducted. Primary data was obtained through an interview with the marketing manager and questionnaire survey. The results of the analyses and data collection provide information about the current state of the company's marketing mix and serve as a basis for formulating recommendations for its improvement.
Keywords: marketing, marketing of services, marketing mix, marketing mix, market research, PESTE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
90 s. (20022 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti Pop Messe, která se specializuje na pořádání hudebního festivalu. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Teoretická část bakalářské práce se zabývá zpracováním poznatků o marketingu, marketingovém mixu a dalších oblastech marketingu na základě literárního průzkumu. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Dále je provedena PESTE analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Primární data byla získána prostřednictvím rozhovoru s marketingovým vedoucím a dotazníkového šetření. Výsledky analýz a sběru dat poskytují informace o současném stavu marketingovém mixu společnosti a slouží jako podklad pro formulaci doporučení vedoucích k jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses on the analysis of the marketing mix of Pop Messe, a company specialized in organizing music festival. The aim of the thesis is to evaluate the current state of the marketing mix and propose opportunities for improvement. The theoretical part of the thesis involves processing knowledge about marketing, marketing mix, and other marketing areas based on a literature review. The practical part focuses on analysing the current state of the company's marketing mix. Furthermore, a PEST analysis, Porter's Five Force analysis, and SWOT analysis are conducted. Primary data was obtained through an interview with the marketing manager and questionnaire survey. The results of the analyses and data collection provide information about the current state of the company's marketing mix and serve as a basis for formulating recommendations for its improvement.
Keywords: marketing, marketing of services, marketing mix, marketing mix, market research, PESTE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-29-214-650-8.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022, 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Fifteenth edition. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-29-209-262-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-29-214-650-8.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada Publishing, 2022, 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Fifteenth edition. Boston: Pearson, 2016, 832 s. ISBN 978-1-29-209-262-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.