Bakalářská práce je zpracovávána na téma Affiliate marketing a možnosti jeho dnešního
využití ve vybrané společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do části teoretické a praktické
části.
Teoretická část se zabývá vysvětlením online marketingu, vymezení základní pojmů
v affiliate marketingu a na konci její problematikou. Praktická část se skládá z analýzy
online marketingu ve firmě, SWAT analýzou a analýzou odvětví ve kterém podnik působí.
Hlavním cílem práce je navrhnout a doporučit affiliate marketingovou strategii pro námi
vybranou firmu na základě provedených analýz.
Annotation in English
The bachelor thesis is elaborated on the topic of Affiliate marketing and the possibilities of
its current use in the selected company. The bachelor thesis is divided into theoretical and
practical parts.
The theoretical part deals with explaining online marketing, defining the basic concepts in
affiliate marketing and at the end its issues. The practical part consists of the analysis of
online marketing in the company, SWAT analysis and analysis of the industry in which the
company operates. The main objective of the thesis is to propose and recommend an affiliate
marketing strategy for our selected company based on the analysis.
affiliate marketing, online marketing, digital marketing, provision marketing
Length of the covering note
61
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zpracovávána na téma Affiliate marketing a možnosti jeho dnešního
využití ve vybrané společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do části teoretické a praktické
části.
Teoretická část se zabývá vysvětlením online marketingu, vymezení základní pojmů
v affiliate marketingu a na konci její problematikou. Praktická část se skládá z analýzy
online marketingu ve firmě, SWAT analýzou a analýzou odvětví ve kterém podnik působí.
Hlavním cílem práce je navrhnout a doporučit affiliate marketingovou strategii pro námi
vybranou firmu na základě provedených analýz.
Annotation in English
The bachelor thesis is elaborated on the topic of Affiliate marketing and the possibilities of
its current use in the selected company. The bachelor thesis is divided into theoretical and
practical parts.
The theoretical part deals with explaining online marketing, defining the basic concepts in
affiliate marketing and at the end its issues. The practical part consists of the analysis of
online marketing in the company, SWAT analysis and analysis of the industry in which the
company operates. The main objective of the thesis is to propose and recommend an affiliate
marketing strategy for our selected company based on the analysis.
affiliate marketing, online marketing, digital marketing, provision marketing
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte rešerši na základě odborných poznatků v oblasti affiliate marketingu.
II. Teoretická část
Analyzujte a zhodnoťte současné využívání online marketingových komunikačních nástrojů u vybrané společnosti a zaměřte se na možnosti využití affiliate marketingu.
Na základě zjištěných informací navrhněte využití affiliate marketingu u vybrané společnosti.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte rešerši na základě odborných poznatků v oblasti affiliate marketingu.
II. Teoretická část
Analyzujte a zhodnoťte současné využívání online marketingových komunikačních nástrojů u vybrané společnosti a zaměřte se na možnosti využití affiliate marketingu.
Na základě zjištěných informací navrhněte využití affiliate marketingu u vybrané společnosti.
Závěr
Recommended resources
AYDIN, Hatice. Digital Marketing Applications. Frankfurt a.M: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019, 236 s. ISBN 978-3-63-180-577-0.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha: Grada, 2022, 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
ČAJKOVÁ, Hanka a Štefan POLGÁRI. 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. Praha: Dognet, 2022, 590 s. ISBN 978-80-89969-21-0.
ČAJKOVÁ, Hanka a Štefan POLGÁRI. Tvorba vydělávajícího webu: krok za krokem. 1. vydání. Bratislava: Dognet, 2021, 192 s. ISBN 978-80-89969-15-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
Recommended resources
AYDIN, Hatice. Digital Marketing Applications. Frankfurt a.M: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019, 236 s. ISBN 978-3-63-180-577-0.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. 1. vydání. Praha: Grada, 2022, 281 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
ČAJKOVÁ, Hanka a Štefan POLGÁRI. 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop. Praha: Dognet, 2022, 590 s. ISBN 978-80-89969-21-0.
ČAJKOVÁ, Hanka a Štefan POLGÁRI. Tvorba vydělávajícího webu: krok za krokem. 1. vydání. Bratislava: Dognet, 2021, 192 s. ISBN 978-80-89969-15-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020, 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
Enclosed appendices
žádné
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucí:
Je možno finanční vyčíslit Vaše návrhy týkající se zavedení affiliate marketingu? – zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
Je affiliate marketing součást marketingového mixu, jak je uvedeno na více místech BP? – zodpovězeno částečně
Co se myslí pojmem „trvale udržitelné zemědělství“ (s. 32)? – zodpovězeno částečně
Neřeší firma i jiný způsob, jak získat více zákazníků, než využití affiliate marketingu? – zodpovězeno v rámci prezentace BP
Další otázky:
Ing. Hoke: Je potřeba zvětšovat personální obsazení podniku? – zodpovězeno zcela
Doc. Švecová: Odhadoval jste finanční náročnost doporučení? – zodpovězeno zcela