Bakalářská práce se zabývá problematikou PPC reklamy. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a jeho nástrojům, PPC systémům, PPC reklamním kampaním a způsobu jejich vyhodnocování. Praktická část analyzuje a srovnává reklamní systémy Google Ads a Seznam Sklik. V další části je představena firma, pro kterou je následně zpracován návrh reklamní kampaně v systému Google Ads a Seznam Sklik. Tento návrh je v poslední fázi podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of PPC advertising. The theoretical part deals with internet marketing and its tools, PPC systems, PPC advertising campaigns and how to evaluate them. The practical part analyses and compares the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. In the next part, a company is introduced, for which an advertising campaign proposal is subsequently prepared in the Google Ads and Seznam Sklik. In the final stage this proposal is subjected to a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Online reklama, Google Ads, Seznam Sklik, PPC reklama, Oční optika
Klíčová slova v angličtině
Online advertising, Google Ads, Seznam Sklik, PPC advertising, Dispensing optician
Rozsah průvodní práce
73 s. (94 751 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou PPC reklamy. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a jeho nástrojům, PPC systémům, PPC reklamním kampaním a způsobu jejich vyhodnocování. Praktická část analyzuje a srovnává reklamní systémy Google Ads a Seznam Sklik. V další části je představena firma, pro kterou je následně zpracován návrh reklamní kampaně v systému Google Ads a Seznam Sklik. Tento návrh je v poslední fázi podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of PPC advertising. The theoretical part deals with internet marketing and its tools, PPC systems, PPC advertising campaigns and how to evaluate them. The practical part analyses and compares the advertising systems Google Ads and Seznam Sklik. In the next part, a company is introduced, for which an advertising campaign proposal is subsequently prepared in the Google Ads and Seznam Sklik. In the final stage this proposal is subjected to a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Online reklama, Google Ads, Seznam Sklik, PPC reklama, Oční optika
Klíčová slova v angličtině
Online advertising, Google Ads, Seznam Sklik, PPC advertising, Dispensing optician
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte získané poznatky o internetovém marketingu se zaměřením na PPC marketing.
II. Praktická část
Proveďte analýzu a porovnání reklamních systémů Google Ads a Sklik.
Navrhněte využití reklamních systémů pro vybranou firmu.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte získané poznatky o internetovém marketingu se zaměřením na PPC marketing.
II. Praktická část
Proveďte analýzu a porovnání reklamních systémů Google Ads a Sklik.
Navrhněte využití reklamních systémů pro vybranou firmu.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, Naučte se za víkend, 2012, 144 s. ISBN 978-802-5137-574.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, Naučte se za víkend, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
HANLON, Annmarie, Digital marketing Strategic Planning & Integration. Second edition. Los Angeles: SAGE, 2022, 480 p. ISBN 978-152-9742-800.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Seventh edition. Harlow, England: Pearson, 2019, 545 s. ISBN 978-129-2241-579.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords: jednoduše. Brno: Computer Press, Naučte se za víkend, 2012, 144 s. ISBN 978-802-5137-574.
DOMES, Martin. Sklik: jednoduše. Brno: Computer Press, Naučte se za víkend, 2012, 144 s. ISBN 978-80-251-3760-4.
HANLON, Annmarie, Digital marketing Strategic Planning & Integration. Second edition. Los Angeles: SAGE, 2022, 480 p. ISBN 978-152-9742-800.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. Seventh edition. Harlow, England: Pearson, 2019, 545 s. ISBN 978-129-2241-579.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-5016-0.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Tomáš Lejsal, B
Oponent práce: doc. Ing. Michal Pilík Ph.D., B
Otázky vedoucího:
Jak se vybraná společnost staví k návrhům ke zlepšení? Zodpovězeno
V práci na str. 53 uvádíte plán zobrazování reklam během pracovních dnů v čase 9-17:00. Popište proč jste se takto rozhodl a proč není vhodnější zobrazovat reklamy “24/7” – tedy i večer a o víkendech? Zodpovězeno
Proběhl projekt nastavení a správy PPC kampaní úspěšně? Jaké byly výsledky? Zodpovězeno
Otázky oponenta:
Jaká je obecně účinnost reklam Google Ads a Sklik na českém internetu? Zodpovězeno
Další otázky:
Dr. Horáková: kolik by stálo provedení této analýzy specialistou? Zodpovězeno
Doc. Zámečník: dělal jste si i analýzu kdo je cílovou skupinou / zákazníkem společnosti? Zodpovězeno