Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením novej marketingovej stratégie pre podnik cestovného ruchu, ktorý bol stanovený pre podnik Lázně Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka. Teoretická časť je zameraná na cestovný ruch, vysvetlenie základných pojmov a významu cestovného ruchu, ako tak aj marketingu, marketingového mixu, stratégie, komunikácie a strategického plánovania a riadenia. Na konci teoretickej časti sú spomenuté ciele a východiská. Analytická časť diplomovej práce obsahuje predstavenie podniku, ich produkty a pobyty, analýzu súčasného stavu cestovného ruchu v regióne pôsobnosti podniku, analýzu súčasného stavu podniku pomocou SWOT analýzy, PEST analýzy a analýzy konkurencie. Zakončená je analýzou súčasnej marketingovej stratégie spoločnosti a výberom novej. Projektová časť sa skladá z charakteristiky, návrhu a zhodnotenia.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the creation of a new marketing strategy for a tourism company, which was set for the company Lázně Luhačovice, a.s. in the area of Luhačovicko. The theoretical part focuses on tourism, explaining the basic concepts and meaning of tourism, as well as marketing, marketing mix, strategy, communication and strategic planning and management. At the end of the theoretical part the objectives and background are mentioned. The analytical part of the thesis includes an introduction of the company, their products and stays, an analysis of the current state of tourism in the region of operation of the company, an analysis of the current state of the company using SWOT analysis, PEST analysis and competitive analysis. It concludes with an analysis of the company's current marketing strategy and the selection of a new one. The project part consists of characterization, design, and evaluation.
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením novej marketingovej stratégie pre podnik cestovného ruchu, ktorý bol stanovený pre podnik Lázně Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka. Teoretická časť je zameraná na cestovný ruch, vysvetlenie základných pojmov a významu cestovného ruchu, ako tak aj marketingu, marketingového mixu, stratégie, komunikácie a strategického plánovania a riadenia. Na konci teoretickej časti sú spomenuté ciele a východiská. Analytická časť diplomovej práce obsahuje predstavenie podniku, ich produkty a pobyty, analýzu súčasného stavu cestovného ruchu v regióne pôsobnosti podniku, analýzu súčasného stavu podniku pomocou SWOT analýzy, PEST analýzy a analýzy konkurencie. Zakončená je analýzou súčasnej marketingovej stratégie spoločnosti a výberom novej. Projektová časť sa skladá z charakteristiky, návrhu a zhodnotenia.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the creation of a new marketing strategy for a tourism company, which was set for the company Lázně Luhačovice, a.s. in the area of Luhačovicko. The theoretical part focuses on tourism, explaining the basic concepts and meaning of tourism, as well as marketing, marketing mix, strategy, communication and strategic planning and management. At the end of the theoretical part the objectives and background are mentioned. The analytical part of the thesis includes an introduction of the company, their products and stays, an analysis of the current state of tourism in the region of operation of the company, an analysis of the current state of the company using SWOT analysis, PEST analysis and competitive analysis. It concludes with an analysis of the company's current marketing strategy and the selection of a new one. The project part consists of characterization, design, and evaluation.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži z oblasti cestovního ruchu, strategického plánování a marketingu, s důrazem na marketing služeb a marketingovou strategii.
Formulujte cíle a východiska pro praktickou část ve vztahu k tématu DP.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik cestovního ruchu a jeho současnou marketingovou strategii.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v regionu podniku.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt nové marketingové strategie vybraného podniku cestovního ruchu včetně ekonomického zhodnocení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerži z oblasti cestovního ruchu, strategického plánování a marketingu, s důrazem na marketing služeb a marketingovou strategii.
Formulujte cíle a východiska pro praktickou část ve vztahu k tématu DP.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik cestovního ruchu a jeho současnou marketingovou strategii.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v regionu podniku.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt nové marketingové strategie vybraného podniku cestovního ruchu včetně ekonomického zhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian. Marketing podnikov cestovného ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer, 2018, 248 s. Ekonómia. ISBN 9788081688126.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2018, 421 s. ISBN 9781526423870.
POSNER, Harriet. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. London: Laurence King Publishing, 2015, 240 s. ISBN 9781780675664.
Seznam doporučené literatury
GÚČIK, Marian. Marketing podnikov cestovného ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer, 2018, 248 s. Ekonómia. ISBN 9788081688126.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2018, 421 s. ISBN 9781526423870.
POSNER, Harriet. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. London: Laurence King Publishing, 2015, 240 s. ISBN 9781780675664.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
Prezentuje cíle práce, dílčí cíle a také metody vedoucí k jejich naplnění – zodpovězeno částečně
Jak souvisí návrh nových produktů s MKT strategií? - zodpovězeno částečně
Otázky oponenta:
Jak jste vybrala cílovou skupinu? Z jaké analýzy přitom vycházíte? Zodpovězeno částečně
Jaké jsou odhadované náklady projektu? Nezodpovězeno
Jaké jsou důvody poklesu počtu zákazníků, je to skutečně mkt. strategie, tak jak uvádíte na str. 60? Nezodpovězeno
Další otázky:
Ing. Jiří Dědek: Co je to marketing? – zodpovězeno částečně
Prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D.: Jaké budou ceny balíčků a na kolik dní? – zodpovězeno částečně
Doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.: Kdybyste vytvořila tu aplikaci, je nějaká údržba této aplikace, případně jak to bude fungovat? Kolik to bude lázně Luhačovice stát? – Nezodpovězeno
Doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Proč jste tam nezakomponovala ekonomické zhodnocení? Máte to i v zásadách DP. - Nezodpovězeno