Diplomová práce se zabývá tvorbou strategického plánu, jež je i jejím cílem. V rámci teoretické části jsou zpracovány teoretická východiska týkající se tématu práce. Daná problematika byla řešena pomocí geografické analýzy, kvalitativního výzkumu v podobě strukturovaného rozhovoru, komunikačního mixu, analýzy současného stavu strategického plánování a SWOT analýzy. Zjištěné poznatky z analýz vedly k tvorbě vize, charakterizování cílového zákaznického segmentu a priorit pro sestavení strategického plánu. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the creation of a strategic plan, which is also its goal. The theoretical part of the thesis deals with the theoretical background related to the topic of the thesis. The issue was addressed through geographical analysis, qualitative research in the form of structured interviews, communication mix, analysis of the current state of strategic planning and SWOT analysis. The findings from the analyses led to the development of a vision, characterization of the target customer segment and priorities for the development of
a strategic plan. The project was then subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
destinace, organizace destinačního managementu, strategie, strategický plán, projekt
Diplomová práce se zabývá tvorbou strategického plánu, jež je i jejím cílem. V rámci teoretické části jsou zpracovány teoretická východiska týkající se tématu práce. Daná problematika byla řešena pomocí geografické analýzy, kvalitativního výzkumu v podobě strukturovaného rozhovoru, komunikačního mixu, analýzy současného stavu strategického plánování a SWOT analýzy. Zjištěné poznatky z analýz vedly k tvorbě vize, charakterizování cílového zákaznického segmentu a priorit pro sestavení strategického plánu. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the creation of a strategic plan, which is also its goal. The theoretical part of the thesis deals with the theoretical background related to the topic of the thesis. The issue was addressed through geographical analysis, qualitative research in the form of structured interviews, communication mix, analysis of the current state of strategic planning and SWOT analysis. The findings from the analyses led to the development of a vision, characterization of the target customer segment and priorities for the development of
a strategic plan. The project was then subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
destinace, organizace destinačního managementu, strategie, strategický plán, projekt
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti destinačního managementu.
II. Praktická část
Charakterizujte organizaci destinačního managementu Kraj pod Javořicí, z.s.
Pomocí vybraných analytických metod zhodnoťte potenciál cestovního ruchu ve vybrané destinaci a její současný stav řízení.
Na základě výsledků z analýz vytvořte projekt strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti destinačního managementu.
II. Praktická část
Charakterizujte organizaci destinačního managementu Kraj pod Javořicí, z.s.
Pomocí vybraných analytických metod zhodnoťte potenciál cestovního ruchu ve vybrané destinaci a její současný stav řízení.
Na základě výsledků z analýz vytvořte projekt strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří, Emil VACÍK, Ivan SOUČEK, Miroslav ŠPAČEK a Stanislav HÁJEK. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2., aktualiz. a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2020, 414 s. ISBN 978-80-271-2499-2. HENRY, Anthony. Understanding strategic management. Third edition. Oxford: Oxford University Press, 2018, 352 s. ISBN 978-01-996-6247-0. HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management: umění rozvíjet destinaci. Brno: MUNI, 2022, 336 s. ISBN 978-80-271-3218-8. ROBINSON, Peter, Michael LÜCK a Stephen L. J. SMITH. Tourism. Second edition. Wallingford, Oxfordshire: CABI, 2020, 441 s. ISBN 978-1-78924-148-8. RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011, 216 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří, Emil VACÍK, Ivan SOUČEK, Miroslav ŠPAČEK a Stanislav HÁJEK. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 2., aktualiz. a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2020, 414 s. ISBN 978-80-271-2499-2. HENRY, Anthony. Understanding strategic management. Third edition. Oxford: Oxford University Press, 2018, 352 s. ISBN 978-01-996-6247-0. HOLEŠINSKÁ, Andrea. Destinační management: umění rozvíjet destinaci. Brno: MUNI, 2022, 336 s. ISBN 978-80-271-3218-8. ROBINSON, Peter, Michael LÜCK a Stephen L. J. SMITH. Tourism. Second edition. Wallingford, Oxfordshire: CABI, 2020, 441 s. ISBN 978-1-78924-148-8. RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch – podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011, 216 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
Využije DMO Vaše návrhy? V jakém rozsahu? – zodpovězeno zcela
Otázky oponenta:
V případě SWOT analýzy uvádíte celou řadu silných stránek daného spolku. Mohla byste uvést tří zásadní silné stránky daného spolku? – zodpovězeno částečně
Přeformulujte vizi tak, aby byla obrazná, adresná, jednoznačná a časově vymezená. – zodpovězeno částečně
Specifikujte čtyři strategie, které povedou k naplnění stanovených priorit DMO Kraj pod Javořicí. – zodpovězeno zcela
Další otázky:
Doc. Ing. Jan Kramoliš, Ph.D.: Jak jste přišla na částku PPC reklamy 25 Kč na den? – Nezodpovězeno
Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D.: Jaká je cílová skupina zákazníků? – zodpovězeno částečně