Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společ-nosti eOkno.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena ana-lýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti eOkno a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost eOkno.
Anotace v angličtině
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company eOkno is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets for the company eOkno.
Klíčová slova
marketingový plán, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, výrobek, cena, distribuce, marketing služeb, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, Porter´s five competitive forces, SWOT analysis, product, price, place, pro-motion, marketing of services, direkt marketing
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společ-nosti eOkno.
V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena ana-lýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti eOkno a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost eOkno.
Anotace v angličtině
Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company eOkno is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets for the company eOkno.
Klíčová slova
marketingový plán, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, výrobek, cena, distribuce, marketing služeb, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, Porter´s five competitive forces, SWOT analysis, product, price, place, pro-motion, marketing of services, direkt marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování firmy eOkno spol. s r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Na základě provedených analýz vypracujte projekt marketingového plánu na rok 2007 pro firmu eOkno spol. s r.o. a navrhněte způsob dosažení navrhovaných cílů.
Vyhodnoťte přínosy a rizika projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků proveďte analýzu současného stavu marketingového plánování firmy eOkno spol. s r.o.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Na základě provedených analýz vypracujte projekt marketingového plánu na rok 2007 pro firmu eOkno spol. s r.o. a navrhněte způsob dosažení navrhovaných cílů.
Vyhodnoťte přínosy a rizika projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FORET, Miroslav. Marketing {-} základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
[3] COOPER, John, LANE, Petr. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[4] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN-80-247-0969-4.
[5] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Grada Publishing, Praha, 2003. ISBN 80-247-0447-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FORET, Miroslav. Marketing {-} základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.
[3] COOPER, John, LANE, Petr. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[4] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN-80-247-0969-4.
[5] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Grada Publishing, Praha, 2003. ISBN 80-247-0447-1.