Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingových aktivit a oblíbenosti luxusních šperkařských značek. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé marketingové nástroje specifické pro módní průmysl. V praktické části je pak vyhodnocena jejich efektivita na základě realizovaného kvalitativního výzkumu. Cílem práce je zjistit, které marketingové aktivity jsou mezi zákazníky oblíbené, jaké mají participanti povědomí o značce Bulgari a jaké luxusní šperkařské značky patří na českém trhu mezi oblíbence.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is written on the topic "Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands." Thesis is divided into a theoretical and practical part. Specific marketing tools for the fashion industry are being described in the theoretical part of this thesis. These tools are analysed and evaluated with the technique qualitative research in the practical part of this thesis. The goal is to analyse and determine which marketing tools in the luxury fashion industry are the most effective, what is the awareness of participants about Bulgari brand and which luxury jewelry brands are their favourite.
Tato bakalářská práce je věnována analýze marketingových aktivit a oblíbenosti luxusních šperkařských značek. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé marketingové nástroje specifické pro módní průmysl. V praktické části je pak vyhodnocena jejich efektivita na základě realizovaného kvalitativního výzkumu. Cílem práce je zjistit, které marketingové aktivity jsou mezi zákazníky oblíbené, jaké mají participanti povědomí o značce Bulgari a jaké luxusní šperkařské značky patří na českém trhu mezi oblíbence.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is written on the topic "Marketing Tools in the Segment of the Luxury Jewelry Brands and Preferences in Luxury Jewelry Brands." Thesis is divided into a theoretical and practical part. Specific marketing tools for the fashion industry are being described in the theoretical part of this thesis. These tools are analysed and evaluated with the technique qualitative research in the practical part of this thesis. The goal is to analyse and determine which marketing tools in the luxury fashion industry are the most effective, what is the awareness of participants about Bulgari brand and which luxury jewelry brands are their favourite.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. 2.vydání. Londýn: Laurence King Publishing. ISBN: 9781780675664.
Přílohy volně vložené
1 zip
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Můžete objasnit pojmy bižuterie a šperk (s oběma pojmy pracujete). Jak se díváte na existenci napodobenin luxusních šperků?
Který z nástrojů propagace považujete v případě luxusního šperku za nejvhodnější a také který za nevhodný, a z jakého důvodu.
Můžete předložit popis Persony – kdo je typickým zákazníkem?
Studentka plně odpověděla na položené otázky. Členové zkušební komise položili uvedené otázky (doc. Šrámová) – Porovnávala jste výsledky se zahraničím? Studentka plně zodpověděla na otázku.