Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing communications of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation in digital media. The theoretical part is focused on specifications of the contributory organisations, characteristics of the culture section, basic concepts of marketing communication, communication mix, public sector marketing and culture marketing. The practical part presents the Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation, qualitative research aimed at esamining the impact of the organization's use of digital marketing channels, as well as quantitative research examining the impact of marketing communication within the digital environment on potential customers of the organization. The data are compared and recommendations are made to improve communication.
marketing, marketing communications, digital marketing, public administration, public sector marketing, culture marketing, survey, semi-structured interview
Rozsah průvodní práce
67 s. (86 720 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on marketing communications of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation in digital media. The theoretical part is focused on specifications of the contributory organisations, characteristics of the culture section, basic concepts of marketing communication, communication mix, public sector marketing and culture marketing. The practical part presents the Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation, qualitative research aimed at esamining the impact of the organization's use of digital marketing channels, as well as quantitative research examining the impact of marketing communication within the digital environment on potential customers of the organization. The data are compared and recommendations are made to improve communication.
marketing, marketing communications, digital marketing, public administration, public sector marketing, culture marketing, survey, semi-structured interview
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši, pozornost věnujte zejména marketingu ve veřejném sektoru.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a výzkumné metody.
3. Představte zkoumanou příspěvkovou organizace Dům kultury Hodonín.
4. Proveďte kvalitativní marketingový výzkum pomocí polostukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte jej a jeho výsledky interpretujte.
5. Proveďte kvantitativní marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Vyhodnoťte jej a jeho výsledky interpretujte.
6. Interpretujte výsledky všech výzkumů, vzájemně je porovnejte a zodpovězte výzkumné otázky.
7. Na základě zjištěných dat vyvoďte doporučení a závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši, pozornost věnujte zejména marketingu ve veřejném sektoru.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné otázky a výzkumné metody.
3. Představte zkoumanou příspěvkovou organizace Dům kultury Hodonín.
4. Proveďte kvalitativní marketingový výzkum pomocí polostukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte jej a jeho výsledky interpretujte.
5. Proveďte kvantitativní marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Vyhodnoťte jej a jeho výsledky interpretujte.
6. Interpretujte výsledky všech výzkumů, vzájemně je porovnejte a zodpovězte výzkumné otázky.
7. Na základě zjištěných dat vyvoďte doporučení a závěry.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2012. Marketing kultury. Neratovice: VERBUM Publishing. ISBN 978-80-87500-17-0.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. 224 s. ISBN 9788024757698.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5037-8.
SLAVÍK, Jakub, 2014. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4819-1.
BAČUVČÍK, Radim, 2012. Marketing kultury. Neratovice: VERBUM Publishing. ISBN 978-80-87500-17-0.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. 224 s. ISBN 9788024757698.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5037-8.
SLAVÍK, Jakub, 2014. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4819-1.