Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost účastníků zdravotnické konference Angis. K této analýze bylo využito kvantitativního šetření pomocí dotazníků.
V teoretické části jde o vymezení pojmů z komunikačního mixu, marketingové komunikace ve zdravotnictví, regulace reklamy v českém zdravotnictví a seznámení s celoživotním vzděláváním zdravotnických pracovníků. Nechybí také kapitola o spokojenosti zákazníků.
V praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření účastníků konference a zodpovězení zvolených výzkumných otázek. V závěru práce jsou navržena doporučení, která mohou vést k větší spokojenosti účastníků konference.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction on Angis medical conference. The analyze was processed by a quantitative survey. The theoretical part deals with the definition of concepts from the communication mix, marketing communication in medical environment, advertisement reduce in Czech healthcare and acquaintance with the lifelong education of medical professionals. Thesis also includes a chapter on customer satisfaction. The practical part is the evaluation of the questionnaire survey of conference participants. At the end of the thesis recommendations are proposed that can lead to greater satisfaction of conference participants.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost účastníků zdravotnické konference Angis. K této analýze bylo využito kvantitativního šetření pomocí dotazníků.
V teoretické části jde o vymezení pojmů z komunikačního mixu, marketingové komunikace ve zdravotnictví, regulace reklamy v českém zdravotnictví a seznámení s celoživotním vzděláváním zdravotnických pracovníků. Nechybí také kapitola o spokojenosti zákazníků.
V praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření účastníků konference a zodpovězení zvolených výzkumných otázek. V závěru práce jsou navržena doporučení, která mohou vést k větší spokojenosti účastníků konference.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction on Angis medical conference. The analyze was processed by a quantitative survey. The theoretical part deals with the definition of concepts from the communication mix, marketing communication in medical environment, advertisement reduce in Czech healthcare and acquaintance with the lifelong education of medical professionals. Thesis also includes a chapter on customer satisfaction. The practical part is the evaluation of the questionnaire survey of conference participants. At the end of the thesis recommendations are proposed that can lead to greater satisfaction of conference participants.
GROSOVÁ Stanislava a KUTNOHORSKÁ Olga, 2017. Marketing: aplikace v chemii, potravinářství a farmacii. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. 978-80-7592-003-4
KARLÍČEK Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5769-8
TOMEK Gustav, 2007. Marketing od myšlenky k realizace. Praha: Professional Publishing. 978-80-86946-45-0
KOTLER Philip a KELLER Kevin Lane, 2007. Marketing management. Praha: Grada. 978-80-247-1359-5
GROSOVÁ Stanislava a KUTNOHORSKÁ Olga, 2017. Marketing: aplikace v chemii, potravinářství a farmacii. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. 978-80-7592-003-4
KARLÍČEK Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. zcela přepracované vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5769-8
TOMEK Gustav, 2007. Marketing od myšlenky k realizace. Praha: Professional Publishing. 978-80-86946-45-0
KOTLER Philip a KELLER Kevin Lane, 2007. Marketing management. Praha: Grada. 978-80-247-1359-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Bude v budoucnu opakován výzkum spokojenosti návštěvníků?
Jestli ano tak jak?
Pomocí kterých dalších metod – vedle dotazníkového šetření – lze měřit spokojenost zákazníků zdravotnických konferencí?
Kde je uložen dokument SWOT analýza firmy, kterou „před dotazníkovým šetřením vytvořili zaměstnanci firmy Angis. Šlo o pracovníky z různých pracovních pozic.“ (S. 29.) Kolik má stran, jakou má strukturu?
Proč je oddíl 8.2 SWOT ANALÝZA zařazen až za oddíl 8.1 DOTAZNÍKOVÉ ŠETŘENÍ?
Studentka odpověděla na položené otázky.