Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií svatebního kameramana ve Zlínském kraji. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k problematice marketingu služeb, marketingové a komunikační strategii a svatebnímu trhu. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části práce, která obsahuje popis zkoumaného subjektu, analýzu konkurence v daném odvětví a jejích aktivit, vyhodnocení interních dat subjektu a také vyhodnocení strukturovaných rozhovorů s osobami z řad bývalých a potenciálních klientů svatebního kameramana Petra Krygela. Na základě výsledků provedených analýz je navržena marketingová a komunikační strategie kameramana Petra Krygela na svatební sezonu 2023.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with marketing and communication strategy of a wedding videographer in the Zlin region. In the first part, theoretical basis is defined in connection to service marketing, marketing and communication strategy and wedding market. The findings are applied in the practical part of the thesis, which consists of a description of a selected subject, competitor analysis in the field and their activities, evaluation of insider information and evaluation of structured interviews with former and potential clients of the wedding videographer Petr Krygel. On the basis of executed analysis marketing and communication strategy of wedding videographer Petr Krygel for the wedding season 2023 is suggested.
Klíčová slova
marketingová strategie, komunikační strategie, svatební kameraman, svatba, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, communication strategy, wedding videographer, wedding, service marketing
Rozsah průvodní práce
98 s. (133 849 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií svatebního kameramana ve Zlínském kraji. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k problematice marketingu služeb, marketingové a komunikační strategii a svatebnímu trhu. Tyto poznatky jsou uplatněny v praktické části práce, která obsahuje popis zkoumaného subjektu, analýzu konkurence v daném odvětví a jejích aktivit, vyhodnocení interních dat subjektu a také vyhodnocení strukturovaných rozhovorů s osobami z řad bývalých a potenciálních klientů svatebního kameramana Petra Krygela. Na základě výsledků provedených analýz je navržena marketingová a komunikační strategie kameramana Petra Krygela na svatební sezonu 2023.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with marketing and communication strategy of a wedding videographer in the Zlin region. In the first part, theoretical basis is defined in connection to service marketing, marketing and communication strategy and wedding market. The findings are applied in the practical part of the thesis, which consists of a description of a selected subject, competitor analysis in the field and their activities, evaluation of insider information and evaluation of structured interviews with former and potential clients of the wedding videographer Petr Krygel. On the basis of executed analysis marketing and communication strategy of wedding videographer Petr Krygel for the wedding season 2023 is suggested.
Klíčová slova
marketingová strategie, komunikační strategie, svatební kameraman, svatba, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, communication strategy, wedding videographer, wedding, service marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši zdrojů k tématu a následně vypracujte teoretickou část, v níž vymezíte pojmy týkající se problematiky marketingu služeb v oblasti svatebního videa.
Na základě stanoveného cíle naformulujte výzkumné otázky, navrhněte podobu dotazníkového šetření a také vymezte podobu analýzy konkurence.
V praktické části představte zkoumaný subjekt a odvětví, ve kterém působí a realizujte výzkum dle zvolených metod.
Vyhodnoťte zjištěné informace, výsledky interpretujte a vyvoďte relevantní závěry.
Zodpovězte výzkumné otázky na základě zjištěných informací a vytvořte doporučení.
Získané poznatky aplikujte při tvorbě marketingového a komunikačního plánu subjektu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši zdrojů k tématu a následně vypracujte teoretickou část, v níž vymezíte pojmy týkající se problematiky marketingu služeb v oblasti svatebního videa.
Na základě stanoveného cíle naformulujte výzkumné otázky, navrhněte podobu dotazníkového šetření a také vymezte podobu analýzy konkurence.
V praktické části představte zkoumaný subjekt a odvětví, ve kterém působí a realizujte výzkum dle zvolených metod.
Vyhodnoťte zjištěné informace, výsledky interpretujte a vyvoďte relevantní závěry.
Zodpovězte výzkumné otázky na základě zjištěných informací a vytvořte doporučení.
Získané poznatky aplikujte při tvorbě marketingového a komunikačního plánu subjektu.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 362 s. Expert. ISBN 9788024746708
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 221 s. ISBN 9788024757698
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 814 s. ISBN 9788024741505
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 9788027107872.
SOUKALOVÁ, Radomila. 2015. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 157 s. ISBN 9788087500712
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. 2011. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 344 s. ISBN 9788074310423
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 268 s. Manažer. ISBN 9788024750378
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2013. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 362 s. Expert. ISBN 9788024746708
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 221 s. ISBN 9788024757698
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2013. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 814 s. ISBN 9788024741505
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert. ISBN 9788027107872.
SOUKALOVÁ, Radomila. 2015. Marketing... je věda kreativní. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 157 s. ISBN 9788087500712
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. 2011. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing, 344 s. ISBN 9788074310423
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 268 s. Manažer. ISBN 9788024750378
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách. Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce (dr. Káčerková) ve svém posudku položila jednu otázku:
V projektové části uvádíte, že byste se chtěl do roku 2025 stát lídrem na trhu ve zvolené oblasti podnikání ve Zlínském kraji. Lze toho dosáhnout v jedné osobě, nebo počítáte se založením agentury?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Zábojová):
1. Spolupracujete v současné době s nějakým fotografem/fotografkou na základě vzájemného doporučení? Nemyslíte si, že tato forma spolupráce je dlouhodobě efektivní a může přinést nové zakázky?
2. Podle vaší analýzy bude v roce 2026 panovat vysoká hrozba substitutů. Jak tuto predikci promítnete do vaší komunikační a mkt strategie?
3. Neuvažoval jste o rozšíření svého portfolia za účelem vyplnění mimosezónního období? Jak a čím byste nabídku svých služeb obohatil?