Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové strategie. Součástí práce je také návrh reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the analysis of target groups and the design of a communication strategy of the Bujónka brand, which sells healthy broth on the Czech market from fresh raw materials. The work is divided into three parts. Theoretical deals with the basic concepts related to the issue. In the practical part, a marketing research is carried out, on the basis of which the profile of the target group is determined and a draft marketing strategy is prepared. Part of the work is also the design of an advertising campaign.
marketing, target marketing, segmentation, profiles of target group, communication strategy, communication mix
Rozsah průvodní práce
87 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové strategie. Součástí práce je také návrh reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the analysis of target groups and the design of a communication strategy of the Bujónka brand, which sells healthy broth on the Czech market from fresh raw materials. The work is divided into three parts. Theoretical deals with the basic concepts related to the issue. In the practical part, a marketing research is carried out, on the basis of which the profile of the target group is determined and a draft marketing strategy is prepared. Part of the work is also the design of an advertising campaign.
marketing, target marketing, segmentation, profiles of target group, communication strategy, communication mix
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretický základ z oblasti segmentace, charakteristiky cílových skupin a způsobu komunikace s těmito cílovými skupinami.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Analyzujte cílové skupiny značky Bujónka a realizujte marketingový výzkum mezi zákazníky společnosti.
4. Na základě realizovaných dotazníkových šetření identifikujte cílové skupiny a jejich preference.
5. Ze závěrů marketingového výzkumu zhodnoťte splnění cíle, reagujte na výzkumné otázky a navrhněte komunikační strategii pro značku Bujónka.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretický základ z oblasti segmentace, charakteristiky cílových skupin a způsobu komunikace s těmito cílovými skupinami.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Analyzujte cílové skupiny značky Bujónka a realizujte marketingový výzkum mezi zákazníky společnosti.
4. Na základě realizovaných dotazníkových šetření identifikujte cílové skupiny a jejich preference.
5. Ze závěrů marketingového výzkumu zhodnoťte splnění cíle, reagujte na výzkumné otázky a navrhněte komunikační strategii pro značku Bujónka.
Seznam doporučené literatury
KALKA Jochen, ALLGAYER Florian. Marketing cílových skupin. jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1617-3
TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1.vyd. Praha : Grada, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0
FORET, Miroslav a STÁVKOVÁ Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385
YOUNG Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co, 2018. 224 s. ISBN 978-80-256-2159-2
BÁRTA Leoš. Sami v moři konkurence. Brno: Biz Books, 2019. 216 s. ISBN: 978-80-265-0853-3
Seznam doporučené literatury
KALKA Jochen, ALLGAYER Florian. Marketing cílových skupin. jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1617-3
TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ Věra. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1.vyd. Praha : Grada, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0
FORET, Miroslav a STÁVKOVÁ Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385
YOUNG Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co, 2018. 224 s. ISBN 978-80-256-2159-2
BÁRTA Leoš. Sami v moři konkurence. Brno: Biz Books, 2019. 216 s. ISBN: 978-80-265-0853-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na položené otázky.V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Dr. Harantová): viz. přiložený oponentský posudek. Studentka odpověděla na otázky částečně.