Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám.
Klíčová slova: e-shop, elektronické podnikání, webhosting, SEO, Bannery, Gooogle Analytics, PPC reklama, SWOT analýza, doména, Google AdWords, vyhledávače zboží, logo
Anotace v angličtině
This work targets a relatively new B2C electronic shop which originates from the Czech Republic. It analyses the current state of the electronic shop and, based on the findings, suggests the most suitable innovations that will support the growth of sales and will increase the brand awareness of the e-shop. The potential innovations are discussed in detail and are the subject of further analysis.
Klíčová slova
e-shop, elektronické podnikání, webhosting, SEO, Bannery, Gooogle Analytics, PPC reklama, SWOT analýza, doména, Google AdWords, vyhledávače zboží, logo
Klíčová slova v angličtině
e-shop, electronic entrepreneurship, web hosting, SEO, banners, Google analytics, PPC advertising, SWOT analysis, domain, Google AdWords, goods search, logo
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám.
Klíčová slova: e-shop, elektronické podnikání, webhosting, SEO, Bannery, Gooogle Analytics, PPC reklama, SWOT analýza, doména, Google AdWords, vyhledávače zboží, logo
Anotace v angličtině
This work targets a relatively new B2C electronic shop which originates from the Czech Republic. It analyses the current state of the electronic shop and, based on the findings, suggests the most suitable innovations that will support the growth of sales and will increase the brand awareness of the e-shop. The potential innovations are discussed in detail and are the subject of further analysis.
Klíčová slova
e-shop, elektronické podnikání, webhosting, SEO, Bannery, Gooogle Analytics, PPC reklama, SWOT analýza, doména, Google AdWords, vyhledávače zboží, logo
Klíčová slova v angličtině
e-shop, electronic entrepreneurship, web hosting, SEO, banners, Google analytics, PPC advertising, SWOT analysis, domain, Google AdWords, goods search, logo
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte přehled teoretických poznatků z oblasti elektronického obchodu, podnikání na internetu a webového designu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav e-shopu.
Na základě předchozích výsledků vypracujte řešení vybraných zjištěných nedostatků internetového obchodu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte přehled teoretických poznatků z oblasti elektronického obchodu, podnikání na internetu a webového designu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav e-shopu.
Na základě předchozích výsledků vypracujte řešení vybraných zjištěných nedostatků internetového obchodu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KHOSROW-POUR, D.B.A., Mehdi, editor. Encyclopedia of Information Science and Technology, Fourth Edition. USA: IGI Global, 2018, 8104 s. 978-1-5225-2255-3.
MCMANUS, Sean. Web Design in easy steps, 6thedition.United kingdom: In Easy Steps Limited, 2016, 240 s. ISBN 978-1-84078-625-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Miroslav SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Seznam doporučené literatury
KHOSROW-POUR, D.B.A., Mehdi, editor. Encyclopedia of Information Science and Technology, Fourth Edition. USA: IGI Global, 2018, 8104 s. 978-1-5225-2255-3.
MCMANUS, Sean. Web Design in easy steps, 6thedition.United kingdom: In Easy Steps Limited, 2016, 240 s. ISBN 978-1-84078-625-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Miroslav SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Přílohy volně vložené
Nejsou
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Byly nějaké části projektu zrealizovány? Pokud ano, prezentujte výsledky. (Zodpovězeno zcela)
2. Vysvětlete rozpor mezi výsledkem z obr. 28 a tvrzením „chaotické stránky z tab. 8. (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1. Proč jste si k řešení zvolila právě společnost Starwalker? (Zodpovězeno zcela)
2. Pojednejte podrobněji o vašem návrhu redesignu e-shopových stránek. (Zodpovězeno zcela)
3. Jaká je vaše představa o expanzi společnosti Starwalker na zahraniční trhy? (Zodpovězeno zcela)
Další otázky:
doc. Ing. Ján Dvorský, PhD.
1. Co znamená číslo 120 300 uváděné na straně 79 v části „PŘEDPOKLÁDANÁ NÁVRATNOST Z INVESTICE“. (Zodpovězeno zcela)
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
1. Jak jste postupovala při zpracování SWOT analýzy? Blíže objasněte příležitosti a hrozby. Zdůvodněte uváděné informace. (Zodpovězeno zcela)