Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image
i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová část je pak věnována analýze dat z kvantitativních a kvalitativních výzkumů, sloužící jako podklad pro hlubší pochopení motivace zákazníků udržitelné a odpovědné módy. Na základě této analýzy jsou navrhnuty východiska pro integraci CSR aktivit při vytváření image společnosti, CSR strategie a komunikační strategie.
Annotation in English
This Master's thesis deals with the relationship between CSR, image and communication of the company, taking into account the activities of the clothing producer Patagonia. The theoretical part presents the principles of CSR and image building of profit companies. The practical part presents the key activities of Patagonia during its history and presence and the impact of these activities on the image and business of companies with impacts on CSR. The project part is then devoted to the analysis of data from quantitative and qualitative research, which serves as a basis for a deeper understanding of the customers' motivation in sustainable and responsible fashion. Based on this analysis, the starting points for the integration of CSR activities in creating the company's image, CSR strategy and communication strategy are proposed.
Keywords
CSR, image, Patagonia, fast fashion, slow fashion, udržitelnost, odpovědnost, greenwashing, CSR strategie, móda, reklama módního průmyslu
Keywords in English
CSR, image, Patagonia, fast fashion, slow fashion, sustainability, responsibility, greenwashing, CSR strategy, fashion, advertising in the fashion industry
Length of the covering note
127 s. (214 467 znaků)
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image
i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová část je pak věnována analýze dat z kvantitativních a kvalitativních výzkumů, sloužící jako podklad pro hlubší pochopení motivace zákazníků udržitelné a odpovědné módy. Na základě této analýzy jsou navrhnuty východiska pro integraci CSR aktivit při vytváření image společnosti, CSR strategie a komunikační strategie.
Annotation in English
This Master's thesis deals with the relationship between CSR, image and communication of the company, taking into account the activities of the clothing producer Patagonia. The theoretical part presents the principles of CSR and image building of profit companies. The practical part presents the key activities of Patagonia during its history and presence and the impact of these activities on the image and business of companies with impacts on CSR. The project part is then devoted to the analysis of data from quantitative and qualitative research, which serves as a basis for a deeper understanding of the customers' motivation in sustainable and responsible fashion. Based on this analysis, the starting points for the integration of CSR activities in creating the company's image, CSR strategy and communication strategy are proposed.
Keywords
CSR, image, Patagonia, fast fashion, slow fashion, udržitelnost, odpovědnost, greenwashing, CSR strategie, móda, reklama módního průmyslu
Keywords in English
CSR, image, Patagonia, fast fashion, slow fashion, sustainability, responsibility, greenwashing, CSR strategy, fashion, advertising in the fashion industry
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska pro diplomovou práci.
Stanovte cíl diplomové práce, metody práce a výzkumné otázky.
Představte analyzovanou společnost.
Analyzujte současnou situaci v oblasti CSR komunikace zvolené značky.
Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření u zvolených cílových skupin.
Zhodnoťte zjištěná data a odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat identifikujte účinné komunikační a CSR postupy pro efektivní budování image značky.
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska pro diplomovou práci.
Stanovte cíl diplomové práce, metody práce a výzkumné otázky.
Představte analyzovanou společnost.
Analyzujte současnou situaci v oblasti CSR komunikace zvolené značky.
Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření u zvolených cílových skupin.
Zhodnoťte zjištěná data a odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě zjištěných dat identifikujte účinné komunikační a CSR postupy pro efektivní budování image značky.
Recommended resources
CAMILLERI, Mark Anthony. CSR 2.0 and the New Era of Corporate Citizenship. Hershey: IGI Global, 2016. ISBN 9781522518433.
CHOUINARD, Yvon. The Responsible Company: What We've Learned From Patagonia's First 40 Years. USA: Patagonia Books, 2012. ISBN 0980122783.
CLINE, Elizabeth L. Overdressed. 2. USA: Portfolio, 2013. ISBN 978-1591846543.
CRANE, Andrew, Dirk MATTEN, Abagail MCWILLIAMS, Jeremy MOON a Donald S. SIEGEL. The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility. Oxford: Oxford University Press, 2008. ISBN 9780199211593.
DIEHL, Sandra, Matthias KARMASIN, Barbara MUELLER, Ralf TERLUTTER a Franzisca WEDER. Handbook of Integrated CSR Communication. USA: Springer, 2016. ISBN 9783319447001.
IDOWU, S. O., C. SITNIKOV, D. SIMION a C.G. BOCEAN. Current Issues in Corporate Social Responsibility: An International Consideration. USA: Springer International Publishing, 2018. ISBN 978-3-319-70449-4.
Kuldová, L. Společenská odpovědnost firem (etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi). Praha, 2010. ISBN 978-80-87269-12
Kunz, V. Společenská odpovědnost firem. Praha, 2012. ISBN 978-80-247-3983-0.
MALTZMAN, Richard a David SHIRLEY. Driving Project, Program, and Portfolio Success: The Sustainability Wheel. USA: CRC Press, 2015. ISBN 9781498703291.
WILLIAMS, Freya. Green Giants: How Smart Companies Turn Sustainability into Billion-Dollar Businesses. USA: AMACOM, 2015. ISBN 0814436137.
Recommended resources
CAMILLERI, Mark Anthony. CSR 2.0 and the New Era of Corporate Citizenship. Hershey: IGI Global, 2016. ISBN 9781522518433.
CHOUINARD, Yvon. The Responsible Company: What We've Learned From Patagonia's First 40 Years. USA: Patagonia Books, 2012. ISBN 0980122783.
CLINE, Elizabeth L. Overdressed. 2. USA: Portfolio, 2013. ISBN 978-1591846543.
CRANE, Andrew, Dirk MATTEN, Abagail MCWILLIAMS, Jeremy MOON a Donald S. SIEGEL. The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility. Oxford: Oxford University Press, 2008. ISBN 9780199211593.
DIEHL, Sandra, Matthias KARMASIN, Barbara MUELLER, Ralf TERLUTTER a Franzisca WEDER. Handbook of Integrated CSR Communication. USA: Springer, 2016. ISBN 9783319447001.
IDOWU, S. O., C. SITNIKOV, D. SIMION a C.G. BOCEAN. Current Issues in Corporate Social Responsibility: An International Consideration. USA: Springer International Publishing, 2018. ISBN 978-3-319-70449-4.
Kuldová, L. Společenská odpovědnost firem (etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi). Praha, 2010. ISBN 978-80-87269-12
Kunz, V. Společenská odpovědnost firem. Praha, 2012. ISBN 978-80-247-3983-0.
MALTZMAN, Richard a David SHIRLEY. Driving Project, Program, and Portfolio Success: The Sustainability Wheel. USA: CRC Press, 2015. ISBN 9781498703291.
WILLIAMS, Freya. Green Giants: How Smart Companies Turn Sustainability into Billion-Dollar Businesses. USA: AMACOM, 2015. ISBN 0814436137.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou /diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Jakým způsobem bylo možné realizovat CSR firmy Patagonia v jiných odvětvích?
Co znamená v CSR benchmarking?
Kdo ze stakeholders je pro CSR Patagonia rozhudující? Student připraveně zodpověděl všechny otázky.