Diplomová práce se zaměřuje na projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě, jejímž předmětem podnikání je výroba a prodej ocelových profilů určených pro stavebnictví, logistiku, strojírenství a automobilový průmysl. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je literární rešerše vztahující se k problematice řízené vztahů se zákazníky se zaměřením na B2B trh a následnou implementaci systému. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část se zaměřuje na představení vybrané firmy, analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a podmínky pro zavedení CRM. Získané poznatky z analytické části vedly ke zpracování funkčního a reálného projektu ve vybraném podniku. Závěr projektové části je podrobení projektu časové, nákladové a rizikové analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the project of improving CRM in the selected company, whose business is the production and sale of steel profiles for construction, logistics, engineering, and the automotive industry. The work is divided into the theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part is a literature search related to the issue of managed customer relations with a focus on the B2B market and the subsequent implementation of the system. The practical part is divided into the analytical and project part. The analytical part focuses on the introduction of the selected company, analysis of the current state of customer relationship management, and the conditions for the implementation of CRM. The knowledge gained from the analytical part led to the processing of a functional and real project in a selected company. The conclusion of the project part is the submission of project time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, segmentace, implementace CRM
Diplomová práce se zaměřuje na projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě, jejímž předmětem podnikání je výroba a prodej ocelových profilů určených pro stavebnictví, logistiku, strojírenství a automobilový průmysl. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je literární rešerše vztahující se k problematice řízené vztahů se zákazníky se zaměřením na B2B trh a následnou implementaci systému. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část se zaměřuje na představení vybrané firmy, analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a podmínky pro zavedení CRM. Získané poznatky z analytické části vedly ke zpracování funkčního a reálného projektu ve vybraném podniku. Závěr projektové části je podrobení projektu časové, nákladové a rizikové analýza.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on the project of improving CRM in the selected company, whose business is the production and sale of steel profiles for construction, logistics, engineering, and the automotive industry. The work is divided into the theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part is a literature search related to the issue of managed customer relations with a focus on the B2B market and the subsequent implementation of the system. The practical part is divided into the analytical and project part. The analytical part focuses on the introduction of the selected company, analysis of the current state of customer relationship management, and the conditions for the implementation of CRM. The knowledge gained from the analytical part led to the processing of a functional and real project in a selected company. The conclusion of the project part is the submission of project time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
CRM, řízení vztahů se zákazníky, segmentace, implementace CRM
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice CRM.
II. Praktická část
Proveďte analýzu stávajícího stavu řízení vztahu se zákazníky ve vybrané firmě.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte projekt na zlepšení stávajícího stavu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice CRM.
II. Praktická část
Proveďte analýzu stávajícího stavu řízení vztahu se zákazníky ve vybrané firmě.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte projekt na zlepšení stávajícího stavu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARAN, Roger J. a Robert J. GALKA. CRM: the foundation of contemporary marketing strategy. 1st edt. New York, NY: Routledge, 2013, 393 p. ISBN 978-0-19-955168-2.
ELLIS, Nick. Business-to-business marketing: relationships, networks. 1st edt. Oxford: Oxford University Press, 2011, 351 p. ISBN 978-0-19-955168-2.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Management zákaznických řešení. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 128 s. ISBN 978-80-271-0559-5.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kol. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 320 s. ISBN 978-80-271-0419-2.
ŠAŠEK Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2016, 216 s. ISBN 978-80-7408-141-5.
Seznam doporučené literatury
BARAN, Roger J. a Robert J. GALKA. CRM: the foundation of contemporary marketing strategy. 1st edt. New York, NY: Routledge, 2013, 393 p. ISBN 978-0-19-955168-2.
ELLIS, Nick. Business-to-business marketing: relationships, networks. 1st edt. Oxford: Oxford University Press, 2011, 351 p. ISBN 978-0-19-955168-2.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Management zákaznických řešení. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 128 s. ISBN 978-80-271-0559-5.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kol. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 320 s. ISBN 978-80-271-0419-2.
ŠAŠEK Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2016, 216 s. ISBN 978-80-7408-141-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Jan Kramoliš, Ph.D., A
Oponent práce: doc. Ing. Miroslava Chovancová, CSc., B
Otázky vedoucího:
1.Jaký je postoj vedení společnosti k realizaci Vámi navrženého projektu? Zodpovězeno zcela.
Otázky oponenta:
1.Na s. 40 uvádíte, že společnost sleduje tržby oborově a demograficky. Vysvětlete, prosím, jak společnost provádí toto sledování viz Vaše věta „Z demografického rozdělení sleduje prodeje v rámci konkrétní země, jejich chování a postoj k dané společnosti z hlediska ceny a konkurence“, když nemá zpracovanou databázi zákazníků? Zodpovězeno
2.Vysvětlete, prosím, PŘÍLEŽITOSTI ve Vaší SWOT analýze, Jaké jsou možnosti měřitelnosti analýzy SWOT? Otázka nebyla položena.
3.Byli do Vašich rozhovorů zahrnuti všichni manažeři a zaměstnanci? Otázka nebyla položena.
Další otázky:
- doc. Ključnikov: jak může firma fungovat bez marketingového oddělení? Zodpovězeno zcela