Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti podniku a následně projekt, týkající se rozšíření distribučních cest, konkrétně vybudování nových prodejen společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to prepare a project of competitiveness increasing of the company by usage tools of the marketing mix. The thesis is made by two parts. The first part is a theory that describes competition, competitiveness, competitive advantage and marketing mix by using of the literature. The practical part includes characteristics of the company, its marketing mix, competitiveness analysis and the project. The project is focused on channels of distribution enlargement, mainly on new sale offices establishing.
competitiveness, competition, competitive advantage, marketing mix, channel of distribution, sale office, plastic windows
Rozsah průvodní práce
103 s., 15 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce bylo vypracovat projekt pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy využitím nástrojů marketingového mixu. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické práci je zpracována literární rešerše týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového mixu. V praktické části je vypracována charakteristika společnosti, jejího marketingového mixu, analýzy týkající se konkurenceschopnosti podniku a následně projekt, týkající se rozšíření distribučních cest, konkrétně vybudování nových prodejen společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to prepare a project of competitiveness increasing of the company by usage tools of the marketing mix. The thesis is made by two parts. The first part is a theory that describes competition, competitiveness, competitive advantage and marketing mix by using of the literature. The practical part includes characteristics of the company, its marketing mix, competitiveness analysis and the project. The project is focused on channels of distribution enlargement, mainly on new sale offices establishing.
competitiveness, competition, competitive advantage, marketing mix, channel of distribution, sale office, plastic windows
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretickou rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti a k marketingovému mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti výše uvedené firmy využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretickou rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti a k marketingovému mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti firmy VPO Protivanov a.s.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti výše uvedené firmy využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P.,TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0921-X.
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita T. Bati, 2004.SBN 80-7318-230-0.
PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993.ISBN 80-85605-12-0.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000.ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, P.,TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0921-X.
KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita T. Bati, 2004.SBN 80-7318-230-0.
PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993.ISBN 80-85605-12-0.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000.ISBN 80-7226-252-1.