Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem - jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace společnosti SKI Charvátová, dále marketingové analýzy včetně výzkumu, který byl převzat ze sekundárních externích zdrojů. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základ je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časovou náročnost, náklady a rizika spojená s projektem.
Anotace v angličtině
The goal of this dissertation is to assemble a advertising compaig project to improve the status of the SKI Charvatová company in the market and too the elevation of the awarenes of ROSSIGNOL mark. The information related to the given topic is elaborated in the theo-retical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analy-sis of the current marketing communication of the SKI Charvátová company, including the research performed of the secondary data source. The goals that are to be achieved are de-termined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also risks with the project joint, as well as time estimation.
advertisment, marketing comunnication, advertising compaign, ROSSIGNOL mark
Rozsah průvodní práce
91 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem - jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace společnosti SKI Charvátová, dále marketingové analýzy včetně výzkumu, který byl převzat ze sekundárních externích zdrojů. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základ je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časovou náročnost, náklady a rizika spojená s projektem.
Anotace v angličtině
The goal of this dissertation is to assemble a advertising compaig project to improve the status of the SKI Charvatová company in the market and too the elevation of the awarenes of ROSSIGNOL mark. The information related to the given topic is elaborated in the theo-retical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analy-sis of the current marketing communication of the SKI Charvátová company, including the research performed of the secondary data source. The goals that are to be achieved are de-termined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also risks with the project joint, as well as time estimation.
advertisment, marketing comunnication, advertising compaign, ROSSIGNOL mark
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingu, reklamní kampaně a formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingových nástrojů na podporu značky ROSSIGNOL ve firmě SKI Charvátová, spol. s r. o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro zlepšení reklamní kampaně ve firmě SKI Charvátová, spol. s r. o.
Vypracujte reklamní projekt na podporu značky ROSSIGNOL a zvýšení prodeje.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti marketingu, reklamní kampaně a formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání marketingových nástrojů na podporu značky ROSSIGNOL ve firmě SKI Charvátová, spol. s r. o.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a navrhněte východiska pro zlepšení reklamní kampaně ve firmě SKI Charvátová, spol. s r. o.
Vypracujte reklamní projekt na podporu značky ROSSIGNOL a zvýšení prodeje.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOBERA, P. Reklama and marketing. 1. vyd. Brno : Dimar, 1995. 788 s. ISBN 0-89391-157-7.
SCHULTZ, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. 1. vyd. Praha : Grada, 1995. 668 s. ISBN 80-04-25663-5.
SEWELL, S. Umíte dělat reklamu? 1. vyd. Praha : Svoboda, 1994. 89 s. ISBN 0-08-025793-3.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 283 s. ISBN 80-7169-720-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOBERA, P. Reklama and marketing. 1. vyd. Brno : Dimar, 1995. 788 s. ISBN 0-89391-157-7.
SCHULTZ, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. 1. vyd. Praha : Grada, 1995. 668 s. ISBN 80-04-25663-5.
SEWELL, S. Umíte dělat reklamu? 1. vyd. Praha : Svoboda, 1994. 89 s. ISBN 0-08-025793-3.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 283 s. ISBN 80-7169-720-6.