Předkládaná diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci nově vznikají-cího projektu Lucky Stoik. Předmětem práce je uvést čtenáře do problematiky online marketingu v kontextu marketingové komunikace a předat stručný vhled do filozofie sto-icismu, o němž pojednává zvolený projekt. Za účelem zvýšit povědomí o stoicismu, vy-tvoření komunity a vybudování pozice na trhu, potažmo vytvoření poptávky po produk-tech a službách, byl proveden výzkum formou focus group a dotazníkového šetření. Na základě poznání získaných v teoretické i praktické části byl následně vytvořen návrh on-line komunikační strategie projektu, který bude zrealizován.
Anotace v angličtině
This master's thesis deals with online marketing communication of a nascent project called Lucky Stoik. The aim of the thesis is to introduce the reader to the problematics of online marketing in the context of marketing communication, as well as to give a brief insight into the philosophy of Stoicism, which is the core theme of the aforementioned project. To raise awareness of Stoicism, build community and achieve desired market position, just as to create demand for products and services, research was conducted in the form of a focus group and a questionnaire survey. Based on the knowledge acquired in the theoretical and practical part of the thesis, a proposal for an online communication strategy of the project was created with the purpose of real-life implementation.
marketing communication, online marketing, communication strategy, stoicism
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci nově vznikají-cího projektu Lucky Stoik. Předmětem práce je uvést čtenáře do problematiky online marketingu v kontextu marketingové komunikace a předat stručný vhled do filozofie sto-icismu, o němž pojednává zvolený projekt. Za účelem zvýšit povědomí o stoicismu, vy-tvoření komunity a vybudování pozice na trhu, potažmo vytvoření poptávky po produk-tech a službách, byl proveden výzkum formou focus group a dotazníkového šetření. Na základě poznání získaných v teoretické i praktické části byl následně vytvořen návrh on-line komunikační strategie projektu, který bude zrealizován.
Anotace v angličtině
This master's thesis deals with online marketing communication of a nascent project called Lucky Stoik. The aim of the thesis is to introduce the reader to the problematics of online marketing in the context of marketing communication, as well as to give a brief insight into the philosophy of Stoicism, which is the core theme of the aforementioned project. To raise awareness of Stoicism, build community and achieve desired market position, just as to create demand for products and services, research was conducted in the form of a focus group and a questionnaire survey. Based on the knowledge acquired in the theoretical and practical part of the thesis, a proposal for an online communication strategy of the project was created with the purpose of real-life implementation.
marketing communication, online marketing, communication strategy, stoicism
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingové komunikace v online prostředí a filozofii stoicismu.
Stanovte hlavní cíl, výzkumné otázky a metody práce.
V praktické části představte projekt Lucky Stoik.
Proveďte primární výzkumné šetření, získaná data vyhodnoťte a interpretujte. Odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě získaných informací a výsledků výzkumu navrhněte v projektové části marketingově-komunikační plán projektu Lucky Stoik.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingové komunikace v online prostředí a filozofii stoicismu.
Stanovte hlavní cíl, výzkumné otázky a metody práce.
V praktické části představte projekt Lucky Stoik.
Proveďte primární výzkumné šetření, získaná data vyhodnoťte a interpretujte. Odpovězte na výzkumné otázky.
Na základě získaných informací a výsledků výzkumu navrhněte v projektové části marketingově-komunikační plán projektu Lucky Stoik.
Seznam doporučené literatury
HANDLEY, Ann a C. C. CHAPMAN. 2014. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu. ANAG. ISBN 978-80-7263-907-6.
HOLIDAY, Ryan a Stephen HANSELMAN. 2016. Daily Stoic: 366 Meditations on Wisdom, Perseverance, and the Art of Living. Portfolio. ISBN 978-0735211735.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2.
MARCUS AURELIUS, Antoninus. 2011. Hovory k sobě. Arista. ISBN 978-80-86410-63-0.
Seznam doporučené literatury
HANDLEY, Ann a C. C. CHAPMAN. 2014. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou: pravidla pro tvorbu uživatelsky přitažlivého on-line obsahu. ANAG. ISBN 978-80-7263-907-6.
HOLIDAY, Ryan a Stephen HANSELMAN. 2016. Daily Stoic: 366 Meditations on Wisdom, Perseverance, and the Art of Living. Portfolio. ISBN 978-0735211735.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Jan Melvil Publishing. ISBN 978-80-7555-084-2.
MARCUS AURELIUS, Antoninus. 2011. Hovory k sobě. Arista. ISBN 978-80-86410-63-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury, ale z technických důvodů bez vizuální prezentace.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudcích byly položeny tyto otázky:
(oponent):Dokáže komunikace uskutečňovaná v prostředí sociálních sítí obstát před filozofií stoicismu? Jaké myšlenky lze z tohoto směru uplatnit při nastavení kampaně (nejen pro Lucky Stoik, ale i obecně)?
(vedoucí):Využijete svoj návrh komunikačnej stratégie projektu Lucky Stoik v praxi?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.